• Lii2

    Ensamstående gravida / föräldrar i Malmö?

    Hej,

    Jag undrar om någon vet om det finns något forum eller någon grupp för ensamstående föräldrar i Malmö?
    Jag är ensamstående och väntar barn i början av 2016 och skulle gärna träffa andra Malmöbor i liknande situation, mamma eller pappa spelar ingen roll.

    Själv bor jag i Malmö, närmar mig 40, är konstnär och har just nu en mängd intressen, rädslor och graviditetshormoner {#emotions_dlg.flower}DemonGlad

    /Li

  • Svar på tråden Ensamstående gravida / föräldrar i Malmö?
  • Ciconiidae

    Om du är frivilligt ensamstående så finns ju Femmis. För "ofrivilligt" ensamstående finns Minna-mootagningen i Gbg, kanske finns ngt liknande i Malmö?

  • Masquerade

    Känner till föreningen Makalösa föräldrar, men vet inte om det är en bra förening än. Är beräknad till slutet av november och har inte engagerat mig så noga i stödföreningar ännu. 

  • VitaMoln

    Välkommen till makalösa föräldrar :) vi träffas en gång i månaden på familjens hus vid folkets park. Föreningen är på uppåtgående, den har legat nere ett tag tror jag, gick själv med i våras. Titta på gruppen på Facebook, kostar inget att va med första gången :)

Svar på tråden Ensamstående gravida / föräldrar i Malmö?