• Nattafnatta

Hur är/var era vattumansbarn?

Hej!

Jag är rätt så intresserad av astrologi och väntar med största sannolikhet ett barn som kommer att födas i vattumannens stjärntecken.

Hur var era vattumansbarn som bebisar/småbarn/lite äldre barn?

Vår förstfödda är Kräfta och jag förstår att det är en rätt så stor kontrast på just Kräfta/Vattuman.

-Visst är vi formbara och mycket hänger på bland annat vår uppfostran, men jag tror ändå starkt på astrologi då de olika stjärntecknenas beskrivningar stämmer in väl på personer inom familjen och omgivningen.

Hoppas att det här kan bli en trevlig tråd där vi kan diskutera självtecken/personlighetsdrag. :) Lite söndagsnöje så där.

• Svar på tråden Hur är/var era vattumansbarn?
  • Sommar15

Jag är vattuman själv, både i solen och månen. Svårt att kunna sätta dina egna personlighetsdrag men som liten var jag lugn, lite blyg, ganska lillgammal men envis och med stor integritet. Det som inte intresserade mig ville jag inte göra! Alltid varit kreativ och utövat olika saker som främjat det, som dans, rita/måla, teater osv. Svårare att sätta mig in i andras känslor, "ser" inte så lätt hur andra känner. Som vuxen social, självständig, fortfarande envis och motvilja att göra sånt jag tycker är ointressant :)

Har nu nyss fått en dotter som blev jungfru som soltecken men vattuman i månen. Envishet är ju en egenskap för bägge dessa tecken så vi två lär ha våra duster framöver :)

Svar på tråden Hur är/var era vattumansbarn?