Bf/ april 2016 i närheten av Eskilstuna :)
Hej, bor i Eskilstuna och väntar mitt första barn! Är nu i vecka 14 :) vi kanske kan dela tankar och så i den här träden då jag tycker att dom flesta trådar är så luddiga och svåra att hoppa in i :)
Hej, bor i Eskilstuna och väntar mitt första barn! Är nu i vecka 14 :) vi kanske kan dela tankar och så i den här träden då jag tycker att dom flesta trådar är så luddiga och svåra att hoppa in i :)
Jag bor strax utanför Eskilstuna och jag gick in i vecka 15 idag :) detta är dock mitt 5e barn :)
Åh va roligt med så många barn :) har du planer på flera eller får de räcka med fem? :)
Vi var färdiga efter 3 ;) haha dom andra har bara blivit ändå men nu är vi helt färdiga :) vart i Eskilstuna bor du?
Jag bor ute på landet :) själv då ? :)
Okej jag bor i torshälls
Jaha, brukar vara där typ varje dag :) mamma och syster bor där ! :) Måste fråga dig som har erfarenhet efter många graviditeter, är livrädd för de här med vikt uppgång, har du vart de någon gång och släpper de kanske eller sitter de i sig hela graviditeten ? :)
Kanske inte platsar här men jag har släkt i Torshälla. Bor 20 min ifrån. Väntar mitt tredje barn , bf 11/4 än så länge :)
Självklart går man upp i vikt. Med mina 3 första gick jag bara upp 8 kg, alltså bara magen. Men nu sista gången så gick jag upp runt 20, men jag var väldigt smal, vägde bara 48kg när jag blev gravid så jag är glad att jag gick upp och fått behålla dom kilona :) nu får vi se hur mycket jag går upp. Har fått stor mage redan så ska bli kul att se hur stor jag kommer bli :)
Jaså vad kul. Vart bor din mamma och syster? ???? jobbar ni?
Halloj! Jag bor i Eskilstuna, väntar mitt första :) går in i vecka 17 imorgon. Allt är så nervöst...längtar tills rul. Fick se plutten i vecka 12 och det var lugnande må jag säga ;)