• Bfapril2016

Kön ultraljud v13

Idag var jag och sambon och gjorde KUB. Var så roligt att få se lilla plutten! Nu känns det genast mer verkligt.

Vi kommer vid rutinultraljudet ta reda på kön om det går att se då. Är ju minst 6-7 veckor kvar tills dess så skulle vara roligt om ni utifrån dagens bilder ville chansa på vad ni tror det är Själva ser vi inte något överhuvudtaget.. har förstått att man kan kolla utifrån skall teorin samt någon teori med streck. Någon här kanske har ett mer tränat öga än vad vi har

• Svar på tråden Kön ultraljud v13
  • Zazu01
    Bfapril2016 skrev 2015-10-22 11:08:37 följande:

Ingen som vill gissa? :(

Gissar pojke ( OBS OBS inte säker alls)
  • Bfapril2016

Utifrån vad tror du att det är en pojke? Min spontana reaktion var att det var en kille men mest utifrån huvudformen.. känns som en liten kille snarare än en tjej men det är säkert omöjligt att se så tidigt. Den 30 november har vi rutinultraljudet och då hoppas jag att man kanske får veta :)

• Bfapril2016

Maräng87 - jag vet inte om jag är trög nu men vad menas med bilden? Vart på ultraljudsbilden ska jag kolla?

• Bfapril2016
    Maräng87 skrev 2015-10-29 18:39:23 följande:

Kolla detta! Hoppas bilderna kom med! Maräng87 - jag vet inte om jag är trög nu men vad menas med bilden? Vart på ultraljudsbilden ska jag kolla?

• Maräng87

Finns en teori om hur bebisen ligger i livmodern. Ligger bebisen med ryggen åt vänster=pojke och åt höger=flicka

• Bfapril2016
    Maräng87 skrev 2015-10-29 19:12:46 följande:

Finns en teori om hur bebisen ligger i livmodern. Ligger bebisen med ryggen åt vänster=pojke och åt höger=flicka

Aha ok nu förstår jag :) Utifrån den teorin borde det ju vara en pojke då. 
Svar på tråden Kön ultraljud v13