• Anonym (Snygg)

Vilken ålder på tjejer är snyggast?

Vilken ålder på tjejer är snyggast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ålder på tjejer är snyggast?
  • Smecker

Vilken intressant och oerhört logisk frågeställning. Personligen anser jag att det är individen och personligheten som gör en person snygg, inte åldern. Men visst kan vi jämföra fula 20-åringar med snygga 40-åringar, det borde väl gå bra.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • TheTrader

Beror väl helt på hur gammal man är själv? När jag var 17 år så var 15 åriga tjejer något helt fantastiskt och en 35 årig tjej lastgammal.

Idag är jag 35 år. Tycker jämnåriga tjejer är riktigt heta och jag ser naturligtvis en 15 årig tjej som ett barn. 

• Efraim Barkbit

Får väl säga att 25-60 är bäst

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Man)

Ingen tvekan! 30-35 är kvinnors finaste period.

• grind

Unga kvinnor är så extremt naiva. De ger bättre intellektuell stimulans med åren. 30-40 är en fin ålder eftersom de fortfarande är vackra men ändå fått lite i skallen.

• DenNamnbitne

Då jag själv är 26 är det kanske inte så konstigt att jag svarar 20-25 fast jag tycker faktiskt att de flesta åldrar har sin skönhet. Barn, unga, vuxna, gamla, alla är vackra på sitt sätt. Är man hälsosam och glad blir man oftast vacker Glad

• Anonym (Kulle)
    Smecker skrev 2015-10-19 22:28:09 följande:

Vilken intressant och oerhört logisk frågeställning. Personligen anser jag att det är individen och personligheten som gör en person snygg, inte åldern. Men visst kan vi jämföra fula 20-åringar med snygga 40-åringar, det borde väl gå bra.

Jämför den fula 20 åringen från det hon var 20 och sen igen vid 40 och bilda dig en uppfattning om när hon var snyggast. Samma vid den snygga 40-åringen. Hur såg hon ut vid 20 år? Skillnaden mellan dessa bör vara någorlunda svar på frågan.

Eller vem och varför är snyggast av en snygg 20 åring kontra en snygg 40 åring?

Kan själv tycka att en tjej som närmar sig 30 är snyggast. Yngre tjejer är ofta ytliga och kanske lite osäkra medan en tjej med lite livserfarenhet kan bära upp sin aura bättre. Runt 40 börjar man falla tillbaka lite men det finns många kvinnor i 40 års åldern som är förbannat vackra.
  • Smecker
    Anonym (Kulle) skrev 2015-10-20 10:01:12 följande:

Jämför den fula 20 åringen från det hon var 20 och sen igen vid 40 och bilda dig en uppfattning om när hon var snyggast. Samma vid den snygga 40-åringen. Hur såg hon ut vid 20 år? Skillnaden mellan dessa bör vara någorlunda svar på frågan.

Kan själv tycka att en tjej som närmar sig 30 är snyggast. Yngre tjejer är ofta ytliga och kanske lite osäkra medan en tjej med lite livserfarenhet kan bära upp sin aura bättre. Runt 40 börjar man falla tillbaka lite men det finns många kvinnor i 40 års åldern som är förbannat vackra.

Som sagt, oerhört logisk frågeställning. Eller ja, kanske inte då.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (??)
    Anonym (Kulle) skrev 2015-10-20 10:01:12 följande:
    Ja, för alla åldras ju likadant.. jag vet många som såg otroligt bra ut runt 20/strax innan 20 och sedan har det gått utför rejält... medan vissa varit mediokra eller rent av fula när dom varit yngre och sedan blivit fantastiskt vackra efter 30-35...
  • Anonym (Häxan surtant)

Nu blir jag förnärmad varför tar alternativen slut vid 50?

• Anonym (Snygg)
    Anonym (Häxan surtant) skrev 2015-10-20 14:15:59 följande:

Tjejer är inte snygga i den åldern, bara inse tyvärr och jag tror inte den åldern skulle få någon majoritet direkt. Jag är ledsen om du är i den åldern, men så ser verkligheten ut.
  • Anonym (??)
    Anonym (Snygg) skrev 2015-10-20 14:20:15 följande:
    Tjejer är inte snygga i den åldern, bara inse tyvärr och jag tror inte den åldern skulle få någon majoritet direkt. Jag är ledsen om du är i den åldern, men så ser verkligheten ut.
    . "Det är så verkligheten ser ut" ? Eh. Det där är din personliga åsikt och det känns märkligt att inte ens ta med alternativen. Skulle du ha rätt så händer det ju inte  mer än att 50+ inte får några röster, nu "förvägrar" du ju folk att ens ha den åsikten.
  • Anonym (Snygg)
    Anonym (??) skrev 2015-10-20 14:27:27 följande:
    . "Det är så verkligheten ser ut" ? Eh. Det där är din personliga åsikt och det känns märkligt att inte ens ta med alternativen. Skulle du ha rätt så händer det ju inte  mer än att 50+ inte får några röster, nu "förvägrar" du ju folk att ens ha den åsikten.
    Du ser väl själv hur röstningen ser ut för åldersgruppen 45-50, inte så lyckat.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Snygg) skrev 2015-10-20 14:20:15 följande:

Stämmer inte.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (??)
    Anonym (Snygg) skrev 2015-10-20 14:34:07 följande:
    Du ser väl själv hur röstningen ser ut för åldersgruppen 45-50, inte så lyckat.
    Nej, jag ser inte. Jag har inte röstat eftersom jag som sagt inte tycker det finns en absolut ålder där alla är som snyggast. Folk har sin "peak" vid olika tillfällen i livet.
    Jag sa dessutom det, "om du har rätt så händer det inte mer än att alternativen inte får röster", det betyder att : Visst kan du ha rätt, men jag tycker det är fel av dig att bestämma att alla ska tycka så genom att inte ens ge folk möjligheten att tycka annorlunda. Inte samma sak som att säga att du har fel, även om jag tycker det.
  • Anonym (Häxan surtant)

Ok, men man kunde kanske kunnat haft "45+" som sista alternativet i alla fall.....*muttrar lite ohörbart *

• Anonym (knäpp fråga)

Jag blir bara vackrare och snyggare för varje år som går. Jag lär mig mer om vad jag klär i för frisyrer, färger, smink, kläder osv.

Så mitt svar blir "den åldern jag är i just nu" haha Cool

Vilken ålder andra är snyggast i är ju helt individuellt. Min mamma tex är vackrare nu som 63-åring än hon var som ung.

• Anonym (tycker)
    Anonym (Häxan surtant) skrev 2015-10-20 14:15:59 följande:

Det undrar jag också. Dessutom är intervallen väldigt små. 
  • Asirna
    grind skrev 2015-10-19 23:57:53 följande:

Unga kvinnor är så extremt naiva. De ger bättre intellektuell stimulans med åren. 30-40 är en fin ålder eftersom de fortfarande är vackra men ändå fått lite i skallen.

Många är naiva då de inte har mött det som kallas verklighet ännu.
    Jag är ung och har ändå vett i skallen, sedan finns det 30+ som är totalt blåsta i skallen med.
Svar på tråden Vilken ålder på tjejer är snyggast?