Vilken ålder på tjejer är snyggast?
Vilken intressant och oerhört logisk frågeställning. Personligen anser jag att det är individen och personligheten som gör en person snygg, inte åldern. Men visst kan vi jämföra fula 20-åringar med snygga 40-åringar, det borde väl gå bra.
Beror väl helt på hur gammal man är själv? När jag var 17 år så var 15 åriga tjejer något helt fantastiskt och en 35 årig tjej lastgammal.
Idag är jag 35 år. Tycker jämnåriga tjejer är riktigt heta och jag ser naturligtvis en 15 årig tjej som ett barn.
Får väl säga att 25-60 är bäst
Ingen tvekan! 30-35 är kvinnors finaste period.
Unga kvinnor är så extremt naiva. De ger bättre intellektuell stimulans med åren. 30-40 är en fin ålder eftersom de fortfarande är vackra men ändå fått lite i skallen.
Då jag själv är 26 är det kanske inte så konstigt att jag svarar 20-25 fast jag tycker faktiskt att de flesta åldrar har sin skönhet. Barn, unga, vuxna, gamla, alla är vackra på sitt sätt. Är man hälsosam och glad blir man oftast vacker
Vilken intressant och oerhört logisk frågeställning. Personligen anser jag att det är individen och personligheten som gör en person snygg, inte åldern. Men visst kan vi jämföra fula 20-åringar med snygga 40-åringar, det borde väl gå bra.
Jämför den fula 20 åringen från det hon var 20 och sen igen vid 40 och bilda dig en uppfattning om när hon var snyggast. Samma vid den snygga 40-åringen. Hur såg hon ut vid 20 år? Skillnaden mellan dessa bör vara någorlunda svar på frågan.
Eller vem och varför är snyggast av en snygg 20 åring kontra en snygg 40 åring?
Kan själv tycka att en tjej som närmar sig 30 är snyggast. Yngre tjejer är ofta ytliga och kanske lite osäkra medan en tjej med lite livserfarenhet kan bära upp sin aura bättre. Runt 40 börjar man falla tillbaka lite men det finns många kvinnor i 40 års åldern som är förbannat vackra.
Nu blir jag förnärmad varför tar alternativen slut vid 50?
Tjejer är inte snygga i den åldern, bara inse tyvärr och jag tror inte den åldern skulle få någon majoritet direkt. Jag är ledsen om du är i den åldern, men så ser verkligheten ut.
Hur långt är ett snöre? Den frågan är ungefär lika relevant som TS fråga.
Ok, men man kunde kanske kunnat haft "45+" som sista alternativet i alla fall.....*muttrar lite ohörbart *
Jag blir bara vackrare och snyggare för varje år som går. Jag lär mig mer om vad jag klär i för frisyrer, färger, smink, kläder osv.
Så mitt svar blir "den åldern jag är i just nu" haha
Vilken ålder andra är snyggast i är ju helt individuellt. Min mamma tex är vackrare nu som 63-åring än hon var som ung.
Unga kvinnor är så extremt naiva. De ger bättre intellektuell stimulans med åren. 30-40 är en fin ålder eftersom de fortfarande är vackra men ändå fått lite i skallen.