Vill varna för denna facebookgruppen!
Hej alla som varit eller är i kontakt med sociala myndigheter. Ofta när man är i den sitsen av olika anledningar så söker man hjälp på olika sätt, oftast med personer som själva hamnat i socialens klor. Det finns en grupp på facebook som heter:
Riksföreningen mot tvångsomhändertagningar av barn i Sverige
Rent ut sagt livsfarlig grupp som inte på något sätt tar hänsyn till barn eller vuxna heller. Tyck annorlunda så blir du uthängd av admin som socionom eller deras budbärare. De stjälper enbart utsatta personer och försvårar genom att hänga ut enskilda socionomer och mer än gärna deras familjer. Anklagelser om våldtäkter, missbruk och övriga brott är vardagsmat men inga bevis levereras.
Huvudmännen och kvinnorna i gruppen försöker enbart mata sina egon med urbota inlägg om hur duktiga de är eller hur utsatta de är och fiskar gillanden och styrkekramar. Uppmanar till olagligheter.
Sidan är helt öppen så man behöver inte vara medlem för att bevittna eländet!
Handlar inte om agg från min sida men hela gruppens anda skrämmer mig och ju fler som inte luras in där desto bättre. Och min varningstråd kommer antagligen att hängas ut där med och anklagelserna om socspioner kommer skena.
Nej M och K, er sk organisation är enbart till skada för barn! Och enda syftet är att lyfta era egon på nått vridet sätt!
Börja se att barnens bästa ska komma i första hand och inte föräldrarnas. För det är faktiskt tyvärr så att alla föräldrar är inte lämpliga!
Tack för ordet