Vad söker killar egentligen för ett förhållade?
Till killar:
Jag undrar vad som är viktigt för dig för att du ska tycka om en tjej. Dels för att du ska bli attraherad och vilja ha närhet och sex och dels för att du ska vilja bli ihop med henne. Det är självklart olika för olika personer men skriv vad du tycker.
Det är kanske mer en relationsfråga men jag skriver i Sex&samlevnad för jag tror att det är fler killar här.
Jag har nyss blivit dissad av en kille och jag lyckas aldrig träffa någon som vill ha mig. Den här killen har jag träffat i ca två månader och från början verkade han intresserad av mig och jag var väldigt glad för jag tycker att han är otroligt fin och att vi passade bra tillsammans. Vi har inte hånglat men jag trodde att vi flirtade med varandra. I ett par veckor har jag känt att han inte har varit så på och igår pratade jag med honom och sa att jag gärna vill träffa honom mer. Då sa han att han inte vill vara mer än kompis. Han sa att jag är trevlig men det vet väl alla att det betyder att jag är oattraktiv (försök till ironi).
Jag vet inte varför ingen vill ha just mig. Jag har normalt ansikte, fint hår, fin kropp och är allmänt fräsch och klär mig snyggt. Enligt mina kompisar är jag en bra person. Jag är snäll och trevlig och bryr mig om folk som är nära mig. Jag blir inte sur för småsaker och jag är inte heller långsint. Jag gör och säger det jag tycker är rätt. Jag är inte gravallvarlig men jag är inte heller flamsig. Jag och killen som jag träffade har gemensamma intressen och vi har haft roligt tillsammans, det tycker jag är viktigt.
En sak som jag ibland tror skrämmer killar är att jag har hög utbildning och är expert inom mitt område. Det är inget som jag pratar om hela tiden. En kille som jag känner som är lyckligt gift sa en gång till mig att han gärna har en smart fru som tjänar mycket pengar men jag vet inte om han är ett undantag.