Efter diskussion om mobbing, ot och taskiga kommentarer- vill du ha strängare moderatorer?
Kommentera gärna hur ni upplever moderatorerna på fl, och fl i övrigt när det gäller att ta kontakt med representant av sidan.
Kommentera gärna hur ni upplever moderatorerna på fl, och fl i övrigt när det gäller att ta kontakt med representant av sidan.
Men hallå! Du missade ett alternativ, och det är:
Nej, tvärt om, de lägger sig i alldeles för mycket och borde tagga ner.
Det har jag sagt sedan jag kom hit för..... 3 år sedan. Moderatorerna behöver bli synligare, modereringen och reglerna behöver stramas upp (reglerna är så luddiga att de lika gärna kan kastas ut....), moderatorerna behöver bli fler och framför allt måste moderatorerna böja läsa, inte bara de inlägg som hamnar på deras bord, utan hela tråden/sammanhanget, innan de "dömer".
Något måste även göras åt nynickspammarna, men det kan vara lite knepigt.
...och framför allt måste moderatorerna böja läsa, inte bara de inlägg som hamnar på deras bord, utan hela tråden/sammanhanget, innan de "dömer".
Problemet med FLs moderatorer är att de är så subjektiva. Så nej är svaret på frågan då de inte klarar av det.
Definitivt, som det är nu är det värdelöst.
Jag har varit och är aktiv på flera forum, och det är endast här som moderationen är så slumpartad.
Jag fattar heller inte varför somliga användare får lov att gå OT i trådar hela tiden, utan att bli avstängda.
Modereringen är värdelös men man får väl leva med det om man vill skriva här antar jag.
Det har hänt att en moderator bett om ursäkt för vad en annan moderator har gjort, men jag vet inte om jag skulle kalla det slumpartat ändå. Det verkar mer som att moderatorerna har sina egna personliga riktlinjer som de dömer efter. Kanske beroende på vem de är tjenis med, eller inte.
Men va f*n. Det är bara ett forum på nätet. Man får inte ta FL för allvarligt för DÅ skulle man få hjärnblödning antar jag.
Modereringen är värdelös men man får väl leva med det om man vill skriva här antar jag.
Det har hänt att en moderator bett om ursäkt för vad en annan moderator har gjort, men jag vet inte om jag skulle kalla det slumpartat ändå. Det verkar mer som att moderatorerna har sina egna personliga riktlinjer som de dömer efter. Kanske beroende på vem de är tjenis med, eller inte.
Men va f*n. Det är bara ett forum på nätet. Man får inte ta FL för allvarligt för DÅ skulle man få hjärnblödning antar jag.
Det är klart. Men vad ska man då ha moderatorer till?