• Fundersam23

14 cm

Hej alla glada.

Jag är 23 år och har en 14 cm penis, ingen har klagat att den är för liten. Men jag själv tycker att den är det. Funderar på och operera mig så jag blir större, kanske 19 cm eller något sånt?

Skulle uppskatta seriösa svar om ni tycker jag behöver det, och vad ni själva tycker är en perfekt längd.

Tack på förhand.

• Svar på tråden 14 cm
  • Anonym (Nog)

Allt från ca14-20cm är perfekt för sex tycker jag. Och allt från ca 11-14 i omkrets är väl helt perfekt. Andra storlekar och former går det med. Allt går nog :)

Men om jag själv fick välja så är spannet där.

• Anonym (Snubben)

Visst är den liten men hur hade du tänkt att den skulle opereras längre eller större????

• Anders 386
    Fundersam23 skrev 2015-10-21 17:16:42 följande:

Hej alla glada.

Jag är 23 år och har en 14 cm penis, ingen har klagat att den är för liten. Men jag själv tycker att den är det. Funderar på och operera mig så jag blir större, kanske 19 cm eller något sånt?

Skulle uppskatta seriösa svar om ni tycker jag behöver det, och vad ni själva tycker är en perfekt längd.

Tack på förhand.

Hur ska man kunna ge ett seriöst svar på en sån sjuk idé? 
    Tror det är hjärnan som ditt problem, inte kuken.

Det finns ingen perfekt kuklängd - nästan alla kvinnor bryr sig inte alls så länge den inte är extremt liten eller så stor att det blir besvärligt. 

Däremot är det viktigt hur du funkar där uppe - det är helt avgörande för om en kvinna ska vara intresserad av dig eller inte. 
  • Anonym (Tjej 22år)

Jag har lite större blygdläppar än medel men har fått höra att det inte är onormalt. Jag mår lite dåligt över detta och har övervägt en operation men eftersom jag är i ett stadigt och långt förhållande just nu så är det inget jag skäms för inför min partner. Skulle det däremot ta slut mellan oss och jag skulle ut och dejta igen skulle jag absolut överväga en operation.

Mitt tips är att göra det du själv skulle tro att du skulle må bäst av oavsett om storleken är normal eller inte.

• MrsBroderTuck

För det första är det en alldeles lagom, och fullständigt genomsnittlig och normal, storlek. För det andra så kan man inte bara "beställa" en storlek av en plastikkirurg, som med bröst. Kirurgen tittar på just dina förutsättningar och hur mycket just din penis kan förlängas. Några 5 centimeter kan du nog dock ej räkna med, det brukar vara tal om någon till ett par cm.

Värt att nämna är dock att penis endast blir längre i slakt tillstånd efter en operation, inte i erigerat, senast jag läste något i ämnet i alla fall!

• Anton Chigurh
    MrsBroderTuck skrev 2015-10-22 11:53:54 följande:
    För det första är det en alldeles lagom, och fullständigt genomsnittlig och normal, storlek. För det andra så kan man inte bara "beställa" en storlek av en plastikkirurg, som med bröst. Kirurgen tittar på just dina förutsättningar och hur mycket just din penis kan förlängas. Några 5 centimeter kan du nog dock ej räkna med, det brukar vara tal om någon till ett par cm.

Värt att nämna är dock att penis endast blir längre i slakt tillstånd efter en operation, inte i erigerat, senast jag läste något i ämnet i alla fall!
    Dessutom en oerhörd risk för komplikationer. Aldrig i helvete att jag skulle låta en kirurg sätta kniven i min fullt ut fungerande Banan.

Mvh //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Asirna

14 är något över det medelmåttiga i Sverige.
    Men att operera sin penis är jävligt korkat!
    Min vän funderade en gång på att göra det till jag kom fram med dessa argumenten.
    EN operation är många risker, du kan förlora känsel, operationen kan bli totlt misslyckat, du kan få men för resten av livet, om din penis blir väldigt infekterad så även få fall måste man ta bort det som är infekterat.
    Värt det risken att din penis kanske blir mindre eller något annat av det som jag nämnde? Att inte ens känna när du har sex?

Och skriver i för väg..

Nhe, tänkte väl det.

• Årsta

Jag har för tjock penis, avskyr fanskapet. Vill gärna opera .

• Asirna

Är "tjock"storleken på din penis något som är förhinder för dig? T.ex. Svårare att ha sex, ger skavsår, osv?
    Då finns det alternativet att du kan söka op via Landstinget. Kan vara värt att försöka om du nu har fysiska problem med det.
    Men som sagt, operationer medför alltid risker.

• Anonym (under 10 cm)

Har själv 9,50 cm vid styvt tillstånd. Vad ska jag säga då?

• Årsta
    Asirna skrev 2015-10-23 05:55:32 följande:

Är "tjock"storleken på din penis något som är förhinder för dig? T.ex. Svårare att ha sex, ger skavsår, osv?

Då finns det alternativet att du kan söka op via Landstinget. Kan vara värt att försöka om du nu har fysiska problem med det.

Jag önskar att jag hade en normal penis, ska träffa landstiget på fredag. Vill vara normal

Det är ett hinder, kan bara knulla fruntimmer som har fått barn. Hatar min penis
  • Asirna
    Årsta skrev 2015-10-23 09:10:03 följande:
    Jag önskar att jag hade en normal penis, ska träffa landstiget på fredag. Vill vara normal

Det är ett hinder, kan bara knulla fruntimmer som har fått barn. Hatar min penis
    Jag hoppas att det går bra via Landstinget och att du får operationen beviljad.

Sedan går du på en myt när du säger fruntimmer som har fått barn.
    Efter en kvinna har fött barn går hennes vagina tillbaka till hennes vanliga form igen efter bara några få dagar.

Vissa kvinnor har större slappare vaginor som är naturligt att vissa har., andra mer tajta och trängre vaginor.

Så det har inte att göra med om en kvinna fött barn eller inte. Att vaginan är "förstörd" "ut töjd för evigt" efter en graviditet är bara ett påhitt.
Svar på tråden 14 cm