• ninasord

Jag gillar FL

Trodde aldrig att jag skulle säga det, däremot inte alla skribenter.
    Det förvånar mig att trollen har moderatorerna på sin sida, men det som ÄR bra är att det finns någonting som kallas yttrandefrihet vilket knappast existerade här innan. Det är väl på gott som ont och man måste vara införstådd med att det kostar en påhopp och tillfälliga avstängningar när man biter ifrån, med all rätt! Många är lovligt uppkäftiga och provokativa utan synbar anledning, men någon direkt mobbing har jag inte sett även om jag är ganska uppdaterad när det kommer till dom mer aktiva medlemmarna.

Till den som påstår att det finns "innegäng" kan i viss mån ha rätt, fast något "coolt gäng" i den mening kan väl knappast ta plats på FL i tanke på hur det modereras (om någon dåre nu har fått för sig att en del jag vet och känner skulle vistas  här). Dom kloka ger sig inte på omöjliga uppdrag som att skriva sakligt till eller måna om en pack idioter. Det är fullkomligt lönlöst.

Påståendet att jag skulle vara en mobbare är bara barockt.
    Men helt klart hugger jag om ingen annan agerar om du hoppar framför ögonen på mig utan avbrott.

Fast för det mesta är jag bara för snäll. Glad
    {#emotions_dlg.flower}

I'm not your driver
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-22 12:25
    Det var tråkigt att jag inte fick vara med och diskutera i en tråden som handlade bla. om detta med mobbing. Jag skrev följande:

"Vad som är "mobbing" kan variera lite beroende på vem du frågar. Så jag frågar TS vad TS själv skulle se som uppenbar mobbing. Rent allmänt är mobbing en aktivitet där flera ger sig på en upprepat och systematiskt, men på forum förutsätter det att skribenterna mer eller mindre känner varandra innan man kan säga dom vara ett gäng, som mobbar. Man ska alltså inte blanda ihop ett gäng separata individer från en mobb som går 100% in på att förstöra och sabotera för en viss individ mobben utvalt som offer."

Samt:

"Jag gav iom den tråden först en möjlighet för en viss person att dra sig ur när det var läge, men han gjorde det inte. Inte förrns modsen låste tråden och bannade mig (bara mig) för tre dygn.

Det är inte alla som försökt att bidra med någonting för att stämningen ens skulle kunna lägga sig. Jag har gjort mer än moderatorerna själv för att lugna läget utan framgång."

Jag önskar att samtliga kunde lugna ner sig lite. Vi kan _diskutera_ istället för att kasta saker på varandra. Eller?
  • Svar på tråden Jag gillar FL
  • HenryIronstead

Du är ingen mobbare. Inte Anton heller. Inte Nerfherder heller. Inte DE ALLRA FLESTA på FL heller.

Gillar din tråd. Fint initiativ.

• ninasord
    HenryIronstead skrev 2015-10-21 20:59:15 följande:

Gillar din tråd. Fint initiativ.

Tack {#emotions_dlg.flower}
    I'm not your driver
Svar på tråden Jag gillar FL