konstig bror/syster relation?
Jag och min pojkvän har varit ett par i ca. 1 år, vi befinner oss i kring 19 års åldern. Vi har det jätte bra tillsammans däremot har jag under den senaste tiden lagt märket till min pojkvän och hans systers relation till varandra.
Hans syster är tre år äldre och bor fortfarande kvar hemma.Jag har börjar störa mig på deras relation. En gång t.ex. såg vi alla tre på film, min pojkvän satt i mitten av oss, jag satt upp eftersom det för mig känns ganska konstigt att ligga och gosa när hans syster är med, däremot är det precis det hon gör med honom, klappar honom på kinden, pussar på honom, ligger mot hans arm osv. min pojkvän hade hennes hand på benet, och där sitter jag...? Inte nog med att det tydligen är helt naturligt för min pojkvän att gå in i badrummet när hans syster ska duscha? Det kramar alltid varandra och ger pussar, systern vill heller aldrig vara ensam hemma min pojkvän måste vara hemma om föräldrarna ska iväg, de ligger och gosar med varandra vilket min pojkvän själv sagt. Jag känner mig som ett tredjehjul, vill heller inte förstöra deras relationen då hela deras familj är väldigt kärleksfulla mot varandra, vet inte hur jag ska bära mig åt, tips??