• Anonym (Notariatet)

SD kartlägger asylboende åt mordbrännare

Det var alltså det här SD menade med utomparlamentariska metoder. Kartlägga och bränna ner flyktingboenden. Undrar när svenska folket ska vakna och resa sig mot detta antidemokratiska våldsverkarsektparti. Efter terrorattacken i Trollhättan kan det bara gå utför.

www.dn.se/nyheter/sverige/sd-kartlagger-flyktingboenden/

• Svar på tråden SD kartlägger asylboende åt mordbrännare
  • ninasord
    Anonym (Notariatet) skrev 2015-10-24 21:54:07 följande:

Efter terrorattacken i Trollhättan kan det bara gå utför.

Det var ingen terrorattack, utan ett hatbrott grundad på hämnd.
    I'm not your driver
  • K Markatta
    Undrar när svenska folket ska vakna och resa sig mot detta antidemokratiska våldsverkarsektparti.
    Vad tänkte du dig att folket ska göra som de inte gör idag?
  • Anonym (Saga)

Om någon flyktingförläggning i Lund skulle utsättas för ett attentat så är det rimligt att ansvariga på SD i Lund ställs till svars för förberedelse till terroristbrott.

• Anonym (Gerd64)

Det var alltså det här SD menade med utomparlamentariska metoder. Kartlägga och bränna ner flyktingboenden. Undrar när svenska folket ska vakna och resa sig mot detta antidemokratiska våldsverkarsektparti. Efter terrorattacken i Trollhättan kan det bara gå utför.

www.dn.se/nyheter/sverige/sd-kartlagger-flyktingboenden/

Synnerligen obehagligt. Jag kan erkänna att jag tidigare varit för SD men till slut blir måttet rågat, bägaren rinner över.

Det var inte att parti som pekar ut flyktinganläggningar jag delvis sympatiserade med. Metoden känner jag igen, peka ut och sedan låtsas som man inte visste vad man gjorde när aktionen kommer.

Sd säger sig värna om det svenska. Jag skäms över hur sverigedemokrater har reagerat på den senaste tidens mordbränder och barnamord.

Aldrig mer sd för mig!
  • Anonym (xxx)
    ninasord skrev 2015-10-24 22:12:10 följande:
    Hämnd?
  • Anonym (Wtf)
    ninasord skrev 2015-10-24 22:12:10 följande:

Hämnd för vad????
  • Anonym (Wtf)

SD:s syfte och förhoppningar är utan tvekan att något ska "hända" med förläggningarna. Något annat syfte finns inte.

• Anonym (Gerd64)
    Anonym (Gerd64) skrev 2015-10-24 22:28:24 följande:
    Synnerligen obehagligt. Jag kan erkänna att jag tidigare varit för SD men till slut blir måttet rågat, bägaren rinner över.

Det var inte att parti som pekar ut flyktinganläggningar jag delvis sympatiserade med. Metoden känner jag igen, peka ut och sedan låtsas som man inte visste vad man gjorde när aktionen kommer.

Sd säger sig värna om det svenska. Jag skäms över hur sverigedemokrater har reagerat på den senaste tidens mordbränder och barnamord.

Aldrig mer sd för mig!
    Förlåt att jag tar upp mer plats, men det är så omtumlande att se saker ur ett nytt perspektiv.

Jag såg också den här artikeln som Gun-Hilde hade länkat till i en annan tråd

www.expressen.se/halsoliv/manspanelen/hur-ska-jag-hantera-hans-propaganda/

Den fick mig att tänka på hur det kommer att bli för oss. Min man kommer nog inte att lämna sd. Han tiger igen nu. Han teg i 20 år innan han hittade till sd och blommade upp. Plötsligt fick vi mycket att prata om, svenskhetens kärna, bidragsturism, gammelmedia och mycket annat som han upptäckt på Avpixat och andra sd-forum. Vet inte hur det blir nu när vi inte har något gemensamt längre. Men kanske att jag kan få kontakt med barnen igen, de har nästan inte hört av sig sen de flyttade hemmifrån. Inte brutit med oss, men det har märkts att de skämts för oss inför sina partners.

Det får bli som det blir. Alla har vi en gräns och min passerades när jag läste nätkommentarerna till mordbränder och barnamord.
  • Anonym (Läs)

Dem meddelar allmänheten om flyktingboenden i förväg så att de ska ha en möjlighet att överklaga. De säger även öppet att de tar avstånd ifrån att elda på boendena.

Hur du får det till att de skulle vara ansvariga och främja mordbrand är beyond me.

• Anonym (Notariatet)
    Anonym (Läs) skrev 2015-10-24 23:16:07 följande:

Dem meddelar allmänheten om flyktingboenden i förväg så att de ska ha en möjlighet att överklaga. De säger även öppet att de tar avstånd ifrån att elda på boendena.

Hur du får det till att de skulle vara ansvariga och främja mordbrand är beyond me.

De säger så bara för att det är PK. Egentligen ser vi den radikaliserade falangen tillämpa utomparlamentariska metoder.
Svar på tråden SD kartlägger asylboende åt mordbrännare