• Anonym (x)

Älskar tjejer som är roliga

Älskar tjejer som är roliga, som kan göra galna skämt, sjunga galet för mig någon sång, vi kan ha allsång på en massa låtar, oförutsägbara skämt osv.

Är en tjej snygg och är rolig blir jag galen, finns inget bättre.

Tjejer som är roliga är det bästa som finns, men problemet i Sverige är att tjejer ofta är stela som inte vågar göra galna skämt eller sjunga osv, håller ni med?
  • Svar på tråden Älskar tjejer som är roliga
  • j a d e

Ja det är många som är stela, ja. Många är inte stela.

Så.. ?

• sextiotalist

Du får nog acceptera att man är den man är. Själv är jag stel med de jag inte är bekväm med, men i rätt sällskap kan jag vara en galenpanna.

• Anonym (Galen!)
    Anonym (x) skrev 2015-10-25 09:24:51 följande:

Älskar tjejer som är roliga, som kan göra galna skämt, sjunga galet för mig någon sång, vi kan ha allsång på en massa låtar, oförutsägbara skämt osv.

Är en tjej snygg och är rolig blir jag galen, finns inget bättre.

Tjejer som är roliga är det bästa som finns, men problemet i Sverige är att tjejer ofta är stela som inte vågar göra galna skämt eller sjunga osv, håller ni med?

Vet många som är rätt stela...men med lite alkohol i kroppen så blir de helt tvärtom! Jag och mina tjejkompisar är galenpannor allihopa! Även mina närmsta arbetskamrater vågar dra en massa skämt i tid och otid och slänga upp en sång när det minst väntas och vi hakar på varandras "galenskaper"! Kanske vi "skämtsamma" dras till varandra..? Vet ej..men vi har roligt i alla fall och här behövs inget alkohol för att släppa loss ! Vissa kanske sneglar lite åt våra upptåg men de flesta dras med i det roliga,det bjuder jag och mina vänner på! Ps. Mitt EX kallade mig för sin "galna tjej",han var rätt galen han med!
  • Anonym (Jodå)

Stela? Jo, för den allmänna uppfattningen är att tjejerna som bär slöja i tex Iran är jävligt skojfriska och riktiga galenpannor!? :D

• Anonym (x)
    Anonym (Galen!) skrev 2015-10-25 09:49:13 följande:
    Vet många som är rätt stela...men med lite alkohol i kroppen så blir de helt tvärtom! Jag och mina tjejkompisar är galenpannor allihopa! Även mina närmsta arbetskamrater vågar dra en massa skämt i tid och otid och slänga upp en sång när det minst väntas och vi hakar på varandras "galenskaper"! Kanske vi "skämtsamma" dras till varandra..? Vet ej..men vi har roligt i alla fall och här behövs inget alkohol för att släppa loss ! Vissa kanske sneglar lite åt våra upptåg men de flesta dras med i det roliga,det bjuder jag och mina vänner på! Ps. Mitt EX kallade mig för sin "galna tjej",han var rätt galen han med!
    Ja tyvärr måste nog alkohol till för att man ska få tjejer galna, jag behöver ingen alkohol för att vara galen själv.
  • j a d e

Vad är ett oförutsägbart skämt?

• Anonym (Varför)

Varför tror du att tjejer är stela undrar jag?

• Brunhilde
    j a d e skrev 2015-10-25 10:02:03 följande:
    Vad är ett oförutsägbart skämt?
    Det måste vara de skämt som inte är förutsägbara, tror jag Obestämd
  • j a d e
    Brunhilde skrev 2015-10-25 10:32:24 följande:

Det måste vara de skämt som inte är förutsägbara, tror jag 

Jaha! Sådana. Givet.
  • Anonym (Galen!)

Varför folk är stela ( gäller väll killar med..) är väll för att vi är fostrade till att vara "lagom" tror jag. Det verkar också som en "norm" att vi ska bete oss på ett speciellt sätt i en viss ålder. Verkar också som att de "stela" också uppfattas som mer seriösa...och de skojfriska tas inte på samma allvar. Kan ha fel,men det känns dom att det finns en viss sanning här.

• Anonym (ddd)

Själv är jag galen med de jag känner mig bekväm med och som man känner och vet är likadana. Trist med de som inte förstår ens humor och som inte vill vara lite barnslig och våga hitta på lite andra saker än att bara vara vuxen!!

• Anonym (Varför)

Vi behöver bryta normerna och det NU. Vi behöver ett nytt klimat i Sverige, ett öppnare. Där det är okej att misslyckas. Allting måste inte vara perfekt. Tror det är det som är felet. Vi är snabba på att döma.

• Rosebud

.Ett leende är avväpnande och får människor att sänka garden. Man försätts
    i download- mode.

Mat- Tina har säkert blivit tagen för flirtig och billig hur många
    gånger som helst i sitt liv men har ändå fortsatt att vara den hon är.
    Kanske just därför är hon attraktiv även utan smink och klädd i en jutesäck.

• Anonym (Galen!)
    Anonym (Varför) skrev 2015-10-25 11:06:51 följande:

Vi behöver bryta normerna och det NU. Vi behöver ett nytt klimat i Sverige, ett öppnare. Där det är okej att misslyckas. Allting måste inte vara perfekt. Tror det är det som är felet. Vi är snabba på att döma.

Kan bara hålla med! Det har blivit alldeles för seriöst i Sverige ,vi jobbar hårt och det är stor konkurrens på arbetsmarknaden och klimatet hårdnar. Vi behöver humor för att orka!
  • Anonym (Javisst)

Älskar tjejer som är roliga, som kan göra galna skämt, sjunga galet för mig någon sång, vi kan ha allsång på en massa låtar, oförutsägbara skämt osv.Är en tjej snygg och är rolig blir jag galen, finns inget bättre.Tjejer som är roliga är det bästa som finns,

Javisst är det trevligt med roliga tjejer dock är det nog få som börjar spontansjunga men det gör inget för min del
  • Anonym (Javisst)
    Anonym (Varför) skrev 2015-10-25 11:06:51 följande:

Haha galna tjejer ja det är trevligt med roliga tjejer men är det inte en myt att svenska tjejer skulle vara mer stelare än invandrartjejer 
Svar på tråden Älskar tjejer som är roliga