• Anonym (det var det det)

25-30 oxascand. När är min kropp ren igen?

I lördags natt tog jag 6 kartor oxascand. En karta innehåller 5 stycken tabletter och varje tablett är på 10mg. Jag minns inte om jag tog exakt alla men det var iaf minst 25 tabletter som jag tog. Dagen efter vaknade jag ju upp och var vinglig och helt slö i kroppen såklart.

hur länge sitter det i ? Enligt min efterforskning så halveras antal mg var 10:e timma tills det är helt ute ur kroppen?

• Svar på tråden 25-30 oxascand. När är min kropp ren igen?
  • Anonym (Lo)

Vet inte exakt hur lång tid det tar för kroppen att bryta ned medicinen, men att ta så många är givetvis inte bra och jag antar att du gjorde det för att du inte mår bra..? Vänd dig till någon för att få stöd och hjälp istället för att häva i dig så mycket tabletter.. det löser ingenting..

• Anonym (v)
    Anonym (det var det det) skrev 2015-10-26 10:55:04 följande:
    I lördags natt tog jag 6 kartor oxascand. En karta innehåller 5 stycken tabletter och varje tablett är på 10mg. Jag minns inte om jag tog exakt alla men det var iaf minst 25 tabletter som jag tog. Dagen efter vaknade jag ju upp och var vinglig och helt slö i kroppen såklart.

hur länge sitter det i ? Enligt min efterforskning så halveras antal mg var 10:e timma tills det är helt ute ur kroppen?

giftinformationscentralen på 112 kan nog ge dig svar
  • Anonym (Sov)

Det bästa är väl att sova bort dem.

Svar på tråden 25-30 oxascand. När är min kropp ren igen?