• Dalarna

Strap-on

Min tjej brukar ta mej med en strao-on och jag njuter av det.
    Är det någon mer som leker med en strap-on?
    Skriv gärna o berätta om hur ni gör, och om vilka strap-ons som är bra.

• Svar på tråden Strap-on
  • Anonym (På)

Jag gillar också bli tagen av min tjej,med strap on så skön,den vi har är 16 cm och4,5 i diameter

• Anonym (Grabbar_är_grabbar)

Se så, se så grabbar, nu tar vi det lilla lugna.

• Anonym (På)

Prova något nytt i sexlivet så får du se vad det innebär,så sköna orgasmer man får av det????

• Anonym (H)

Det är min dröm men jag vågar inte föreslå det till min kille.

• Anonym (Grabbar_är_grabbar)

hahaha, ja det vill väl till om han gillar lite fingrar så kan du väl föreslå det bara?

• Dalarna

Våran heter "Bend over boyfreind" och den är 18cm och 3,5 i diameter

• Anonym (Newbie)

Tips på nybörjar strapon?

• Dalarna

Det är en speciell känsla att ställa sig på alla fyra och låta tjejen leka med en.Tungan ute

• Tusselina

Något som kan ge lite extra twist är att göra en "clone-a-willy" och använda i sele för utbytbara och så att säga låta henne knulla dig med din egen. 

• Anonym (Saknar)

Jag saknar sex och lek med dildosarna, min fru har tappat all lust sedan en lång tid tillbaka i tiden. Skulle fan betala en tusenlapp för att bli påsatt av en strap on eller dildo igen.

• Tusselina
    Anonym (Saknar) skrev 2015-11-05 19:44:12 följande:

Jag saknar sex och lek med dildosarna, min fru har tappat all lust sedan en lång tid tillbaka i tiden. Skulle fan betala en tusenlapp för att bli påsatt av en strap on eller dildo igen.

En tusenlapp låter lite snålt om man ska leka pengalekar, drygt 10 brukar min "lilla" slav börja på för att övertala mig till en ordentlig omgång ifall jag inte riktigt är på humör för sånt. 

Dra upp summan så den svider i plånboken och prova att erbjuda frugan, vem vet det kanske visar sig att hon tänder på monetära lekar, eller så vill hon straffknulla dig lite för fräckheten att erbjuda det. Men det lär behöva vara betydligt mer än en tusenlapp för det ska "funka". 
Svar på tråden Strap-on