• Anonym (Abstinens)

Slutade med victoria milan

Jag gick med i victoria milan. Är gift trebarnsmamma i ett lyckligt men ospännande äktenskap. Fick kontakt med massor av män och har sexchattat med några av dem på kik. Idag kom det dåliga samvetet (eller kanske snarare rädslan för att bli påkommen?) och jag tog bort både kik och vm-kontot. Nu känner jag mig helt tom och ångrar mig att jag tog bort det enormt mycket. Visst att det inte är okej att sexchatta, det har vi gemensamt kommit fram till, men det är ju inte heller otrohet...

Det är ju inte så att jag varit otrogen eller tänkt (kanske lekt med tanken, men inte haft för avsikt) vara det...

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Slutade med victoria milan
  • Anonym (Man)

Prata med din karl o säga åt honom att du tycker ni har det tråkigt och att du tycker ni borde hitta på nåt ihop för att få in lite spänning?

• Ben66

Ta ett snack med din man om att söker mer spänning i ert förhållande.
    Om han inte reagerar och bryr sig så är det väl bara att du gör ett nytt konto.
    Visst är VM gratis för er kvinnor?

Enligt mig så är det inte otrohet att chatta på ex kik eftersom du inte "träffar" någon man på riktigt. 

Hur du än gör så lycka till.

• Anonym (anonym signatur)
    Anonym (Abstinens) skrev 2015-10-26 19:40:40 följande:

Jag gick med i victoria milan. Är gift trebarnsmamma i ett lyckligt men ospännande äktenskap. Fick kontakt med massor av män och har sexchattat med några av dem på kik. Idag kom det dåliga samvetet (eller kanske snarare rädslan för att bli påkommen?) och jag tog bort både kik och vm-kontot. Nu känner jag mig helt tom och ångrar mig att jag tog bort det enormt mycket. Visst att det inte är okej att sexchatta, det har vi gemensamt kommit fram till, men det är ju inte heller otrohet...

Det är ju inte så att jag varit otrogen eller tänkt (kanske lekt med tanken, men inte haft för avsikt) vara det...

Vad ska jag göra?

Berätta för din man att du hängt på VM så blir det nog fart på honom. Problem inom relationen löser man inom relationen, ibland tar man professionell hjälp tillsammans. Man löser inte problem genom att bedra och gå bakom ryggen på den andra parten.

VM är flertalet steg i helt fel riktning om du vill ordna ditt äktenskap - en barnunge begriper detta. Väx upp. Suck.
  • Anonym (punkt)

Jag tycker att det låter som att du redan varit otrogen.
    Har ni tillsammans kommit fram till att sexchat inte är ok så har du gått över gränsen.
    Att gå i på VM för att kanske få en liten bekräftelse kan jag acceptera och förstå. Alla vill inte lägga ut bilder här för allmän beskådan, men här har du gått ett steg längre och faktiskt aktivt sexchattat med inte bara en utan fler män.

Det dåliga samvetet kan jag förstå. Vet inte hur gamla dina barn är men som tidigare sagts, problem inom relationen löser man inom relationen.
    Det finns sexterapeuter för sådant här. 
    Sök

• Anonym (Samma  här)

Jag förstår dej. Jag saknar det fortfarande efter tre år. Har hängt här på fl som tröst sen dess men det är inte samma sak. Så bra stämning på VM, man kunde alltid hitta någon att prata med som var vettig. Men man vänjer sej av med det. Jag raderade varenda mail- och kik- adress så jag kan inte hitta samma män men saknar våra samtal. Och jag undrar så mycket hur det gick för vissa. Jag tycker egentligen att det är ok så länge man inte träffas men det är väl svårt att få partnern att känna sej trygg med det om de får veta. Kanske också en risk att det blir mer. Så jag avstår men det är lite synd.

• Anonym (Abstinens)

Jag gick tillbaka igen...

Min man är fantastisk, kärleksfull, världens bästa pappa osv. Vi har pratat, även i parterapi, om vad jag skulle behöva för att känna mig helt tillfreds i vår relation. Och han försöker. Verkligen. Men det funkar ändå inte i sängen.

Ja, jag älskar honom och vill inte svika honom. Det gör jag nu, samtidigt som han inte har något ont av det han inte vet. Så länge jag noga bör han inte få reda på det, och det man inte vet...

• Anonym (anonym signatur)
    Anonym (Abstinens) skrev 2015-10-26 23:28:29 följande:

Jag gick tillbaka igen...

Min man är fantastisk, kärleksfull, världens bästa pappa osv. Vi har pratat, även i parterapi, om vad jag skulle behöva för att känna mig helt tillfreds i vår relation. Och han försöker. Verkligen. Men det funkar ändå inte i sängen.

Ja, jag älskar honom och vill inte svika honom. Det gör jag nu, samtidigt som han inte har något ont av det han inte vet. Så länge jag noga bör han inte få reda på det, och det man inte vet...

Blir din man bättre i sängen för att du hänger på VM? Om du nöjer dig med elektroniska meddelanden, sexchatta, kan du egentligen lika gärna skicka dessa till din man, eller? Eller är det spänningen med främmande män som är grejen kanske. Du är verkligen en föredömlig moder och hustru.
  • Anonym (D)

Jag hade mina själ och gjorde mina val. Träffade en person från VM. Ingen vet och ingen lider då det sköttes snyggt men den faktor som inte går att räkna på är en själv. Man ruttnar inifrån. Man ska se sig själv i spegeln. Jag gjorde det, det var bra för egot men var inte det jag saknade. Nu vet jag bättre, men vad söker du egentligen?? Sexchatta med 1,2,3 eller hundra? Det låter sjukt trist och slöseri med tid. Välj ut någon och löp linan ut istället. Stäm träff, gör vad du vill och håll masken. Hjärnan kokar, egot jublar men du är definitivt inte lyckligare. Du har förhoppningsvis lärt dig något om dig själv som kan hjälpa er relation framåt. Om du tror detta är en moralkaka så läs igen.

• Anonym (Abstinens)

Jag har varit otrogen förut. Inte mot min man, utan mot mina ex. Det har självklart inte gått till på det här sättet - det här är lite mer utstuderat - utan har gått hem med killar jag träffat på krogen. Föddes väl utan ett dåligt samvete, utan blir snarare uppäten av rädslan att bli upptäckt.

Jag är inte ute efter att bli lyckligare. Är ute efter att bli sexuellt tillfredsställd av någon annan än min man.

Föredömlig mor? Alltså seriöst, hade inte tänkt berätta för mina barn, och tror inte min man skulle vara så dum i huvudet att han berättar det heller. Men vad säger en otrohet om mig? Att jag har svårt med att vara monogam? Att jag ogillar samhällets normer? Normer har aldrig funkat för mig.

• Underhill

Sällan lätt när man inte får det man känner att man önskar och behöver. Vart tror du det kommer att leda till i längden? Svår fråga att svara på givetvis...

E vi överens så kör vi
Svar på tråden Slutade med victoria milan