Hög feber i nästan en vecka, inlagd på sjukhus och gravid i v. 19+5 :(
Ligger inlagd på Sös med 38.8 grader feber och är gravid med mitt andra barn i v. 20 (19+5). Jag får alvedon men febern går inte ner helt , bara till 37.8 senaste gångerna.
Blev inlagd i lördags och då hade jag haft feber sen i onsdags. Min dotter som är snart 9 hade hög feber förra helgen när hon var hos sin pappa o jag hämtade henne i måndags , då var hon fortfarande lite dålig men hon blev bättre dagen efter.
Anledningen till att jag åkte in var förutom febern att jag hade ont i ryggen o magen speciellt när jag andades djupt men det har gått över nu.
Crp när jag kom hit var 61, dagen efter var det 121 och nu är det nere på 78 men febern har blivit värre :( jag får antibiotika iv nu sen ett dygn tillbaks , nån bred sort som heter nått på P. Först trodde läkarna att det kunde vara blindtarmen men det verkar inte så. Så nu får jag vänta o se om antibiotikan hjälper.
Jag är sä rädd för att nånting ska hända med bebisen i magen när jag är så här sjuk o har så hög feber :( känner sparkar nu men det känns som att nått kan hända när som helst :(
Jag känner mig jättefebrig nu , fryser jättemkt ibland och jättevarm ibland o känner mig allmänt dålig :( Det kan ju inte vara bra för bebisen :(
Nån mer som varit riktigt sjuk under grav. o haft hög feber och / eller högt CRP (snabbsänka) ? Hur har det gått?
Ursäkta lite långt inlägg.. Är jätteorolig :(