• Anonym (m)

Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ?

Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ? För både förhållande och sex... Vilken vikt skulle du tagit då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ?
  • mammaåten

Det där ger ju en väldigt missvisande bild beroende på vilken kroppstyp killen har.

Jag skulle säga 90 kilo, men då väldigt vältränad! 100 går bra det också, men fortfarande ordentligt vältränad.

• Anonym (S)

Varför bara upp till 90?
    Min man är 170 och väger 90 kg och siktar på att gå upp några kg till..hade han varit 180 så hade jag definitivt velat se mer än 90 kg på honom.

• Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 07:44:41 följande:

Varför bara upp till 90?
    Min man är 170 och väger 90 kg och siktar på att gå upp några kg till..hade han varit 180 så hade jag definitivt velat se mer än 90 kg på honom.

Jag trivs inte i mer än 90 kg, jag skulle tolka mig själv som fet om jag väger mer än 90 kg, men också för smal om jag väger mindre än 70 kg... Så någonstans mellan 70-90 kg får ni välja mellan tyvärr.
  • Anonym (S)
    Anonym (m) skrev 2015-10-27 07:46:52 följande:
    Jag trivs inte i mer än 90 kg, jag skulle tolka mig själv som fet om jag väger mer än 90 kg, men också för smal om jag väger mindre än 70 kg... Så någonstans mellan 70-90 kg får ni välja mellan tyvärr.
    Men det blir ju väldigt missvisande om du syftar på dig själv eftersom vi inte vet hur du ser ut och vad vikten består av. Självklart ser man fet ut om man väger 90 + otränad. Tar man min kille tex som väger 90 till 170 cm vältränad så ser han absolut inte fet ut. Nu frågade du ju om vilken vikt man föredrog till någon random kille på 180, utan att specificera koppstyp eller liknande- du sa aldrig att det speciifkt skulle gälla dig och hur du ser ut.
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 07:52:21 följande:
    Men det blir ju väldigt missvisande om du syftar på dig själv eftersom vi inte vet hur du ser ut och vad vikten består av. Självklart ser man fet ut om man väger 90 + otränad. Tar man min kille tex som väger 90 till 170 cm vältränad så ser han absolut inte fet ut. Nu frågade du ju om vilken vikt man föredrog till någon random kille på 180, utan att specificera koppstyp eller liknande- du sa aldrig att det speciifkt skulle gälla dig och hur du ser ut.
    En otränad kille, helt vanlig kille helt enkelt.
  • Anonym (S)
    Anonym (m) skrev 2015-10-27 07:59:47 följande:
    En otränad kille, helt vanlig kille helt enkelt.
    Är en otränad kille en "helt vanlig kille"? Det beror nog på i vilka kretsar man umgås..allt är relativt och alla har inte samma verklighet... En otränad kille var iaf inte det första jag tänkte på, så att utgå från att alla tänker som en själv kan bli otroligt missvisande.
    Om fler tänker som mig och skulle svara 90 kg, så skulle du alltså kunna dra slutsatsen att folk tycker du är  snyggast lite halvfet* även om det inte alls var vad folk tänkte när dom svarade.

*Hur jag tolkar 90 kg på dig eftersom du skrev att över 90=fet.
  • Underhill
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 07:44:41 följande:

Varför bara upp till 90?

Varför då?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (S)
    Underhill skrev 2015-10-27 08:58:37 följande:
    Varför då?
    Vad menar du?
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 09:00:46 följande:
    Vad menar du?
    Ja varför gillar du feta killar? Är du möjligen själv fet?
  • Anonym (S)
    Anonym (m) skrev 2015-10-27 09:03:36 följande:
    Ja varför gillar du feta killar? Är du möjligen själv fet?
    Har du ens läst mina inlägg? Nej jag är inte fet, jag väger 45 kg.
Svar på tråden Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ?