Ångest över abort!
Hej, Behöver få ut vad jag känner o se vad ni har o säga om det..
Idag hade jag varit gravid i 5 månaden, så i ca fem månader har jag har djurig ångest över min abort, JAG ÅNGRARA MIG! Är en tjej på 19 år btw!
Killen jag blev gravid med var jag inte i ett förhållande med där det visade sig att han hade en flickvän då jag inte visste om det! Blev förkrossad, hade ju faktiskt känslor för honom. Så där avbröts vår kontakt helt. en vecka senare var min mage riktigt svullen o sen blev mensen sen.
Jag visste omedelbart att jag var gravid o gick då för o köpa ett grav test som visade positivt. Gick sedan ner igen för o köpa ännu ett test som också visade positivt.
När jag berättade för honom vad som pågår blev han väldigt hotfull o krävde att jag skulle göra en abort annars skulle jag få för det!
Så det blev en abort även fall jag inte ville det.
Så.... Nu sitter jag här med grov ångest som jag haft sedan jag gjorde aborten, har grav testen kvar som jag brukar gråta till o straffa mig själv för den hemska sak jag gjort! förlåt ifall ja låter överdriven men mår så dåligt över det! Nu är det så att jag bara längtar till o bli gravid igen för det känns som när jag gjorde abort så döda jag inte bara mitt barn, utan en del av mig själv!
Jag vet inte vart jag ska ta mig till! Någon snälla hjälp, jag har bokstavligen INGEN o prata med detta om. Går igenom o försöker bearbeta detta helt på egen hand o det är så jobbigt!