• Anonym (Nylon)

Tjejer vad tänker ni Ang nnylonstrumpor? ?

En fråga till er tjejer eller killar som har erfarenhet av detta.

Jag älskar när tjejer har nylonstrumpor , stayups eller strumpbyxor spelar ingen roll, sexigt med bara strumpbyxor och inga trosor under, frågan är om ni träffade en kille (inget ons) utan en varaktig relation och han bad er ha detta på er och även köpte strumpor till er, nått ni skulle skratta bort eller.....känns pinsamt och lite perverst att prata om kanske konstigt jag vet, stayups är ju en sak det hör ju liksom till....men att bara ha strumpbyxor på sig.

• Svar på tråden Tjejer vad tänker ni Ang nnylonstrumpor? ?
  • livserfaren
    Anonym (Nylon) skrev 2015-10-27 09:16:37 följande:

En fråga till er tjejer eller killar som har erfarenhet av detta.

Jag älskar när tjejer har nylonstrumpor , stayups eller strumpbyxor spelar ingen roll, sexigt med bara strumpbyxor och inga trosor under, frågan är om ni träffade en kille (inget ons) utan en varaktig relation och han bad er ha detta på er och även köpte strumpor till er, nått ni skulle skratta bort eller.....känns pinsamt och lite perverst att prata om kanske konstigt jag vet, stayups är ju en sak det hör ju liksom till....men att bara ha strumpbyxor på sig.

Supersexigt tänder verkligen på det o det vet min tjej.Har haft en fetisch för nylonstrumpor i många år .Älskar nylonisar i alla former gärna beiga eller svarta Älskar doften o glansigheten.och kolla in alla tjejer som har det på sig.Vår o Höst är mina favorit årstider.
  • Anonym (Nylon)

Nej tråkigt som sagt men tror att det är många killar som tycker det sexigt och säkert många tjejer som använder strumpbyxor/stayups för att det är sexigt, vore kul att få kvinnlig input på ämnet.

Då är du lyckligt lottad som har en flickvän som gillar samma som dig .

• livserfaren
    Anonym (Nylon) skrev 2015-10-28 07:36:49 följande:

Nej tråkigt som sagt men tror att det är många killar som tycker det sexigt och säkert många tjejer som använder strumpbyxor/stayups för att det är sexigt, vore kul att få kvinnlig input på ämnet.

Då är du lyckligt lottad som har en flickvän som gillar samma som dig .

Ja det är alltid kul med kvinnliga inputs i ämnet.Ja jag är en riktigt lycklig kille som har en tjej som har full förståelse för min fetisch.
  • Anonym (Hanna)

Jag har absolut inget emot att ha på mig strumpbyxor eller stay upp, men skulle inte kunna vara utan trosor.

• livserfaren
    Anonym (Hanna) skrev 2015-10-28 07:48:14 följande:

Jag har absolut inget emot att ha på mig strumpbyxor eller stay upp, men skulle inte kunna vara utan trosor.

För mig spelar det ingen roll med eller utan trosor.Snarare sexigare med trosor på.nylonisarna är det viktigaste.
  • Anonym (Vardag)

Det är väl trevligt om det uppfattas som sexigt. För mig är strumbyxor vardagsplagg, och inget märkvärdigt alls.

• Anonym (Nylon)

Utan trosor var menat hemma, inte att vara utan om man nu är ute och äter eller på ica och handlar , men visst skulle man vara ute och damen skulle komma från wc och smyga ner trosorna i min ficka och viska....nu är jag utan, skulle nog vara hemma på två sekunder då haha

• livserfaren
    Anonym (Vardag) skrev 2015-10-28 08:35:24 följande:

Det är väl trevligt om det uppfattas som sexigt. För mig är strumbyxor vardagsplagg, och inget märkvärdigt alls.

Jag förstår det.Men för mig är det jättesexigt.
  • Anonym (tjej 22)
    Min kille älskar när jag har på mig tunna glansiga strumpbyxor eller stay ups, det har jag gärna på mig för han blir som galen när han får riva upp dem och knulla och slicka mig när jag fortfarande har strumpbyxorna på mig. ser inte det som något problem om det gör honom kåtare, klart vi har lika bra sex utan det också och det behövs inte för att det ska bli hett och vilt men ibland gillar jag att ligga och överraska honom med det när vi kommit hem från träningen på kvällen tex , jag duschar alltid först när vi kommer hem så har jag god tid att klä mig sexigt och lägga mig ner medans han duschar ( bor bredvid gymmet därför duschar vi hemma, hehe ) 
  • blixtmannen
    Anonym (tjej 22) skrev 2015-10-30 16:17:52 följande:
    Min kille älskar när jag har på mig tunna glansiga strumpbyxor eller stay ups, det har jag gärna på mig för han blir som galen när han får riva upp dem och knulla och slicka mig när jag fortfarande har strumpbyxorna på mig. ser inte det som något problem om det gör honom kåtare, klart vi har lika bra sex utan det också och det behövs inte för att det ska bli hett och vilt men ibland gillar jag att ligga och överraska honom med det när vi kommit hem från träningen på kvällen tex , jag duschar alltid först när vi kommer hem så har jag god tid att klä mig sexigt och lägga mig ner medans han duschar ( bor bredvid gymmet därför duschar vi hemma, hehe ) 
    Låter ju jätte skönt. Skulle önska att jag skulle bli överraskad på samma vis. Det är så sexigt med strumpbyxor
  • Anonym (tjej 22)
    blixtmannen skrev 2015-10-30 19:06:05 följande:
    Låter ju jätte skönt. Skulle önska att jag skulle bli överraskad på samma vis. Det är så sexigt med strumpbyxor
    jodå det är nice att få sin man att bli så kåt av en sån överraskning.
  • Pussan
    Anonym (tjej 22) skrev 2015-10-30 22:29:58 följande:
    jodå det är nice att få sin man att bli så kåt av en sån överraskning.
    Precis, är gärna med på vad som gör killen kåt. Det har ju jag nytta av också!
  • Anonym (Ok)

Jag har alltid strumpbyxor,så för mig är det som någon skrev ovan ett vardagsplagg. Men också ett finplagg förstås. Jag har inte sex, men om jag skulle gå till sängs med någon kille och han önskade att jag behöll strumpbyxorna på skulle det vara helt ok. Om han ville smeka dem eller dra av mig dem eller så.

• Anonym (tjej)

Jag gillar känslan av stay ups, det är snäppet sexigare liksom. Utan trosor är det ännu bättre. Och min karl går igång på det ännu mer än vad jag gör det, men att han blir så kåt triggar ju mig mer så det blir sjukt bra. 

Anonym (Nylon) skrev 2015-10-28 08:36:35 följande:

Utan trosor var menat hemma, inte att vara utan om man nu är ute och äter eller på ica och handlar , men visst skulle man vara ute och damen skulle komma från wc och smyga ner trosorna i min ficka och viska....nu är jag utan, skulle nog vara hemma på två sekunder då haha

Gjorde i princip just detta med min karl för någon månad sedan när vi skulle en sväng på puben. Fast han fick trosorna i fickan när vi var på väg ut redan. HELVETE vad vi låg sen när vi kom hem. Cool Han sa att han hade haft stånd i princip hela kvällen. Det kommer att upprepas, jag lovar. ;)
  • Sexlicens

Går själv igång på stayups eller strumpebandshållare. Får gärna vara på under själva sexet.

Mitt ex hade gärna svarta stayups på sig när hon gick ut på krogen. Ibland, men inte ofta, även utan trosor....

Danne i Värmland

Svar på tråden Tjejer vad tänker ni Ang nnylonstrumpor? ?