• Anonym (Fantasifull)

Att prata om sina sexfantasier som del av sexet

Blev inspirerad till detta inlägg pga en annan tråd. Brukar ni fantisera om olika sexuella scenarion tillsammans med er partner som något som är del av sexet. Som lite förspel att beskriva en händelse tex att någon extra person är med, att ni blir sedda av andra eller vad ni nu kan tänkas tända på.

Är det något ni gör eller skulle ni känna er besvärade av det om det skulle inträffa ? Önskvärt elle ricke önskvärt och varför tycker ni illa om det?

Själv tycker jag det kan vara väldigt upphetsande. 

• Svar på tråden Att prata om sina sexfantasier som del av sexet
  • Anonym (Yes!)

Oh ja det gör jag och min kille väldigt ofta. Tänder på att tala om olika fantasier och vad som skulle hända. Speciellt som en del i en dominanslek där han "tvingar" mig att erkänna att jag är en billig slyna som skulle gilla att bli knullad av flera män. Gärna grova ord.

Däremot skulle det inte vara så upphetsande att han tex säger att han skulle tända på att sätta på Lisa på jobbet inne i kopieringsrummet :).

• 100kgpappa

Det gör vi ofta när vi ha sex, fantasierna involverar oftast fler personer i sexakten, det går vi igång på ordentligt!

• Puppetmaster

Passionen måste ju hållas alive and kicking :) Så ja.. Fantasier är en central del av sexlivet. 

• Anonym (Kicki)

I mitt förra förhållande gjorde vi aldrig det men jag och min nya kille gör det ofta. Han fantiserar mycket och delar gärna med sig av sina fantasier. Det stör mig inte alls att han fantiserar när vi har sex utan jag uppskattar att få ta del av hans fantasier. Det är också kul att nu när jag vet vad han tänder på så kan jag lätt få honom extra kåt genom att måla upp något scenario som jag vet att han skulle gilla.

Själv är jag inte lika verbal eller beroende av fantasier för att ha bra sex. För mig handlar det nog mer om känsla och att vara där i nuet. Men just att dela med sig av fantasier kan vara perfekt för att bygga upp en stämning och funkar ju på distans också, vilket kan vara trevligt. Jag upplever också att relationen stärks av att man ger den andra tillgång till sina fantasier.

• Anders 386

För oss skulle det kännas konstigt att blanda in fantasier. Vi är liksom här och nu. Jag känner som att fantasier skulle kunna skada förhållandet eftersom det med stor sannolikhet skulle exponera det som man saknar i relationen. Tex att jag skulle vilja sätta på henne därbak när jag vet att hon inte vill - inte speciellt lyckat.

Och det som vi båda är ok med behöver vi väl inte fantisera om? - det gör vi ju i verkligheten istället. 

• Anonym (Fantasifull)
    Anonym (Yes!) skrev 2015-10-27 13:34:59 följande:
    Oh ja det gör jag och min kille väldigt ofta. Tänder på att tala om olika fantasier och vad som skulle hända. Speciellt som en del i en dominanslek där han "tvingar" mig att erkänna att jag är en billig slyna som skulle gilla att bli knullad av flera män. Gärna grova ord.

Däremot skulle det inte vara så upphetsande att han tex säger att han skulle tända på att sätta på Lisa på jobbet inne i kopieringsrummet :).
    Haha nej det sista där är väl ingen hit . Om man nu inte går igång på att man bara får se på eller liknande.
  • Anonym (Fantasifull)
    Anonym (Kicki) skrev 2015-10-28 16:43:21 följande:
    I mitt förra förhållande gjorde vi aldrig det men jag och min nya kille gör det ofta. Han fantiserar mycket och delar gärna med sig av sina fantasier. Det stör mig inte alls att han fantiserar när vi har sex utan jag uppskattar att få ta del av hans fantasier. Det är också kul att nu när jag vet vad han tänder på så kan jag lätt få honom extra kåt genom att måla upp något scenario som jag vet att han skulle gilla.

Själv är jag inte lika verbal eller beroende av fantasier för att ha bra sex. För mig handlar det nog mer om känsla och att vara där i nuet. Men just att dela med sig av fantasier kan vara perfekt för att bygga upp en stämning och funkar ju på distans också, vilket kan vara trevligt. Jag upplever också att relationen stärks av att man ger den andra tillgång till sina fantasier.
    Ja det är ett bra sätt att få ingång mig med . Varför gjorde ni det inte i ditt förra förhållande? Gillade han inte att tala om fantasier eller vad? Vad är det för fantasier som ni brukar tala om då?

Att tala om fantasier och vad man tänder på är absolut ett bra sätt att stärka en relation- Då öppnar man sig för varandra och kan man tala om det mest intima (en del fantasier kan ju vara rätt utlämnande) kan man lättare prata om annat jobbigt i relationen. 
  • Anonym (Kicki)
    Anonym (Fantasifull) skrev 2015-10-28 17:31:42 följande:
    Ja det är ett bra sätt att få ingång mig med . Varför gjorde ni det inte i ditt förra förhållande? Gillade han inte att tala om fantasier eller vad? Vad är det för fantasier som ni brukar tala om då?

Att tala om fantasier och vad man tänder på är absolut ett bra sätt att stärka en relation- Då öppnar man sig för varandra och kan man tala om det mest intima (en del fantasier kan ju vara rätt utlämnande) kan man lättare prata om annat jobbigt i relationen. 
    Mitt ex hade överhuvudtaget svårare att öppna sig än vad min nuvarande kille har. Vi kunde diskutera fantasier lite men det blev aldrig en del av sexet på samma sätt. Jag tror inte heller att vi hade lika kompatibla fantasier som jag och min nuvarande kille har och mitt ex var inte så bra på att måla upp hela scenarier.

Jag och mitt ex gjorde dock verklighet av många fantasier, så det var inte så att vi hade ett tråkigt sexliv. Vi gick ganska mycket på swingersklubbar och -fester och hade någon dejt med ett annat par m.m. Vi hade dock ganska svårt att kommunicera kring det innan så det fick bli lite som det blev. Trial and error. Det funkade okej men jag hade föredragit om vi hade kunnat prata om förväntningar och sådant innan. Jag tror att anledningen till att vi inte kunde göra det var en kombination av att han hade svårt att öppna sig och att han lever mycket i nuet och har svårt att tänka sig in i fiktiva scenarier.

Min nuvarande kille är inne på cuckolding och många av hans fantasier går ut på att jag knullar med en man med större kuk än han medan han får sitta och se på, eller något liknande. Han tycker också om att bli dominerad och förnedrad. Jag kan t.ex. berätta att jag längtar efter sex med någon annan och vad han har som inte min kille har. Då blir min kille genast kåt och vill visa vad han går för

Någon gång när vi var på olika håll skrev min kille också ett litet scenario där han hade sex med en annan tjej, vilket jag också gillade. Vi är väl lite lika på det sättet att vi tänder på att den andra är med någon annan, med skillnaden att jag inte är intresserad av att det ska vara ett verktyg för att förnedra mig.

Vad gillar du själv att fantisera om?
  • Anonym (Fantasifull)
    Anonym (Kicki) skrev 2015-10-28 17:50:46 följande:
    Mitt ex hade överhuvudtaget svårare att öppna sig än vad min nuvarande kille har. Vi kunde diskutera fantasier lite men det blev aldrig en del av sexet på samma sätt. Jag tror inte heller att vi hade lika kompatibla fantasier som jag och min nuvarande kille har och mitt ex var inte så bra på att måla upp hela scenarier.

Jag och mitt ex gjorde dock verklighet av många fantasier, så det var inte så att vi hade ett tråkigt sexliv. Vi gick ganska mycket på swingersklubbar och -fester och hade någon dejt med ett annat par m.m. Vi hade dock ganska svårt att kommunicera kring det innan så det fick bli lite som det blev. Trial and error. Det funkade okej men jag hade föredragit om vi hade kunnat prata om förväntningar och sådant innan. Jag tror att anledningen till att vi inte kunde göra det var en kombination av att han hade svårt att öppna sig och att han lever mycket i nuet och har svårt att tänka sig in i fiktiva scenarier.

Min nuvarande kille är inne på cuckolding och många av hans fantasier går ut på att jag knullar med en man med större kuk än han medan han får sitta och se på, eller något liknande. Han tycker också om att bli dominerad och förnedrad. Jag kan t.ex. berätta att jag längtar efter sex med någon annan och vad han har som inte min kille har. Då blir min kille genast kåt och vill visa vad han går för smile5.gif

Någon gång när vi var på olika håll skrev min kille också ett litet scenario där han hade sex med en annan tjej, vilket jag också gillade. Vi är väl lite lika på det sättet att vi tänder på att den andra är med någon annan, med skillnaden att jag inte är intresserad av att det ska vara ett verktyg för att förnedra mig.

Varierar beroende på vem man är med och vad som tänder henne. Med någon var det rätt mycket att vi var flera i sängen. Med någon annan var det att vi hade sex och blev upptäckta och den/de personerna tittade på och onanerade. 

Låter som ditt ex var mer en som gillade handling än att tala om det. Inte fel det heller. 
  • Anonym (n)
    Anonym (Kicki) skrev 2015-10-28 17:50:46 följande:

Min nuvarande kille är inne på cuckolding och många av hans fantasier går ut på att jag knullar med en man med större kuk än han medan han får sitta och se på, eller något liknande. Han tycker också om att bli dominerad och förnedrad. Jag kan t.ex. berätta att jag längtar efter sex med någon annan och vad han har som inte min kille har. Då blir min kille genast kåt och vill visa vad han går för smile5.gif

Om han nu tycker om att bli dominerad och förnedrad innebär det då inte att det är du som driver berättandet? 
  • BellaBellaBella

Älskar att fantiser ihop när jag har sex. Speciellt sånt som kan vara lite krångligt att rollspela, t.ex. vissa ageplay fantasier, passar bra att man fantiserar ihop om, förutsatt att man nu har gemensamma fantasier. 

För att kunna fantisera bra ihop måste man också våga vara öppen för varandra och verkligen kunna lita på den andra. 

• Ben66

Jag tycker om att prata om mina fantasier och uppskattar kvinnor som har egna som de delar med sig av. En tjej tände på en sådan enkel sak som att bli slickad av mig då jag hade en isbit i munnen men det var först med mig hon vågade ta upp den fantasin om kyla (hon brukade ibland onanera med en isglass) 

Den enda fantasi som jag har upplevt på riktigt var att suga av en man, har många kvar som jag aldrig kommer få uppleva i mitt nuvarande förhållande.

• Anonym (Kicki)
    Anonym (n) skrev 2015-10-28 22:08:04 följande:
    Om han nu tycker om att bli dominerad och förnedrad innebär det då inte att det är du som driver berättandet? 
    Jo, i de situationerna gör jag det. Men vi har inte de rollerna hela tiden. Eftersom det är ett nytt förhållande har det också varit viktigt att han kan uttrycka vad han fantiserar om och så kan jag använda det sedan om jag känner för det. Sedan finns det även i en undergiven roll utrymme att uttrycka en del fantasier. Ibland kan han vara lite "olydig" och uttrycka saker som inte riktigt är okej och då kan jag bestraffa honom för hans syndiga tankar. Ibland kan han också säga att han önskar att jag fick vara med någon som var si eller så (eftersom han vill göra allt för mig och önskar mig det bästa).
  • Anonym (Fantasifull)
    Anonym (Kicki) skrev 2015-10-29 11:30:24 följande:
    Jo, i de situationerna gör jag det. Men vi har inte de rollerna hela tiden. Eftersom det är ett nytt förhållande har det också varit viktigt att han kan uttrycka vad han fantiserar om och så kan jag använda det sedan om jag känner för det. Sedan finns det även i en undergiven roll utrymme att uttrycka en del fantasier. Ibland kan han vara lite "olydig" och uttrycka saker som inte riktigt är okej och då kan jag bestraffa honom för hans syndiga tankar. Ibland kan han också säga att han önskar att jag fick vara med någon som var si eller så (eftersom han vill göra allt för mig och önskar mig det bästa).
    Spännande! Hur långt in i förhållandet tog det innan ni kunde vara så öppna om fantasier? Tror att många män har svårt att erkänna att de tänder på att vara undergivna eftersom många kvinnor anser det vara lite "omanligt". Men det kanske var något som var känt redan i början av förhållandet. I en del relationer jag haft har jag sökt kvinnor med specifik läggning (är själv dominant och sökt undergivna kvinnor) och då har man redan innan man träffats talat om sina fantasier och vad man önskar. Har man träffat någon på krogen eller via vänner etc så brukar det ta längre tid innan man når dit. Är det en SM-relation ni har där du är dominant?
  • Anonym (Kicki)
    Anonym (Fantasifull) skrev 2015-10-29 12:12:47 följande:
    Spännande! Hur långt in i förhållandet tog det innan ni kunde vara så öppna om fantasier? Tror att många män har svårt att erkänna att de tänder på att vara undergivna eftersom många kvinnor anser det vara lite "omanligt". Men det kanske var något som var känt redan i början av förhållandet. I en del relationer jag haft har jag sökt kvinnor med specifik läggning (är själv dominant och sökt undergivna kvinnor) och då har man redan innan man träffats talat om sina fantasier och vad man önskar. Har man träffat någon på krogen eller via vänner etc så brukar det ta längre tid innan man når dit. Är det en SM-relation ni har där du är dominant?
    Vi träffades på en dejtingsida och han hade i sin profiltext hintat om att han sökte någon som kunde vara dominant. Det gjorde mig nyfiken eftersom jag nyligen har börjat utforska min dominanta sida. Han vågade vara helt öppen om vad han sökte från första stund men han nämnde lite försiktigt någon av sina fantasier i ett av de första meddelandena och när vi sedan gick över till att chatta kom det fram ganska fort vad han önskade. Så redan innan vi träffades hade vi pratat ganska mycket om fantasier.

Ja, vi har lite av en SM-relation där jag går in i en dominant roll ibland, främst när det gäller sexet. Han är inte den som tar initiativ så det skulle nog inte hända så mycket annars Vi har bara varit ihop i ett par månader och håller fortfarande på och känner oss för. Det viktigaste är nog att vi känner trygghet innan vi rör oss ännu mer åt BDSM-hållet.

Som jag nämnt gillar han ju också cuckolding och eftersom jag gillar att ha friheten att ha sex med andra så passar vi ganska bra ihop där. Jag har träffat några andra för sex under tiden vi varit tillsammans. En gång fick han bilder och en annan gång fick han lyssna. Så det är sådant vi håller på att utforska. Jag drömmer också om att han ska vara "otrogen" mot mig så jag kan straffa honom sedan och piska honom tills han berättat varenda detalj i vad han gjort. Får se om det händer någon gång... Jag skulle nog tända på ifall han hade sex med någon annan men i min roll som dominant känner jag inte att jag kan tillåta det, så den här fantasin blev väl ett sätt att få ihop mina olika önskningar.
  • Anonym (ponton)
    Anonym (Yes!) skrev 2015-10-27 13:34:59 följande:

Vi har tagit fantasierna vidare, hon knullar andra män och vi 
    planerar att hon ska bli knullad av flera samtidigt.

... och jag knullar Lisa på jobbet då och då...
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Att prata om sina sexfantasier som del av sexet