Anonym (Fantasifull) skrev 2015-10-28 17:31:42 följande:
Ja det är ett bra sätt att få ingång mig med

. Varför gjorde ni det inte i ditt förra förhållande? Gillade han inte att tala om fantasier eller vad? Vad är det för fantasier som ni brukar tala om då?
Att tala om fantasier och vad man tänder på är absolut ett bra sätt att stärka en relation- Då öppnar man sig för varandra och kan man tala om det mest intima (en del fantasier kan ju vara rätt utlämnande) kan man lättare prata om annat jobbigt i relationen.
Mitt ex hade överhuvudtaget svårare att öppna sig än vad min nuvarande kille har. Vi kunde diskutera fantasier lite men det blev aldrig en del av sexet på samma sätt. Jag tror inte heller att vi hade lika kompatibla fantasier som jag och min nuvarande kille har och mitt ex var inte så bra på att måla upp hela scenarier.
Jag och mitt ex gjorde dock verklighet av många fantasier, så det var inte så att vi hade ett tråkigt sexliv. Vi gick ganska mycket på swingersklubbar och -fester och hade någon dejt med ett annat par m.m. Vi hade dock ganska svårt att kommunicera kring det innan så det fick bli lite som det blev. Trial and error. Det funkade okej men jag hade föredragit om vi hade kunnat prata om förväntningar och sådant innan. Jag tror att anledningen till att vi inte kunde göra det var en kombination av att han hade svårt att öppna sig och att han lever mycket i nuet och har svårt att tänka sig in i fiktiva scenarier.
Min nuvarande kille är inne på cuckolding och många av hans fantasier går ut på att jag knullar med en man med större kuk än han medan han får sitta och se på, eller något liknande. Han tycker också om att bli dominerad och förnedrad. Jag kan t.ex. berätta att jag längtar efter sex med någon annan och vad han har som inte min kille har. Då blir min kille genast kåt och vill visa vad han går för
Någon gång när vi var på olika håll skrev min kille också ett litet scenario där han hade sex med en annan tjej, vilket jag också gillade. Vi är väl lite lika på det sättet att vi tänder på att den andra är med någon annan, med skillnaden att jag inte är intresserad av att det ska vara ett verktyg för att förnedra mig.
Vad gillar du själv att fantisera om?