Troligtvis gravid, druckit löjligt mycket monster energidryck
Hej!
Jag är idag 10 dagar sen med mensen och poletten ramlade ganska precis ner att jag troligtvis är gravid. Att den är sen är inget konstigt för den har varit väldigt oregelbunden sedan några månader tillbaka.
Men jag har haft, vad jag tills typ nu trodde var, mensvärk ända sedan en vecka innan beräknad mens. Men den har betett sig lite annorlunda. Mer som molande mensvärk ggr 100! Skitobehagligt och ganska smärtsamt emellanåt. Så pass att jag ätit alvedon varenda dag nu i två veckor. ????Och när den är som värst känns det typ som att jag är superskitnödig fast det kommer inget när jag springer på toa (sorry för tmi)
Jag är på semester och åker hem imorgon och hade tänkt kontakta BM för att kolla upp om jag har fullt med cystor eller dylikt som orsakar smärtan.
Men sen kom massa andra symptom som ryggvärk, sviiinont i brösten, attackhungerskänslor, illamående, sura uppstötningar, filmjölksliknande flytningar. .
Och sen har jag varit så jävla trött! Helt stört trött! Har i stort sätt hållt mig ståendes på semestern med alvedon och monster energidryck. Vi pratar inte en energidryck hit och dit utan typ en om dagen i snart två veckor!
Och nu har jag sån ångest! OM det visar sig att jag är gravid, borde i så fall vara i v 5-6, vad kan monstern ha gjort för skada? Måste jag kanske tom göra abort?! ????
Jag har inte hittat nån vidare info om ämnet. Alla skriver bara om redbull! Och sen står det typ att monster är mycket värre!
Jag vet att jag är skitdum som stressar upp mig innan jag ens plussat och kanske bara är skengravid..
Men finns det nån vänlig själ som kan skriva nått lugnande?