• ninasord

Känner att jag behöver ställa en blygsam fråga

Det finns en forumskribent på FL som inte vill respektera att jag inte vill att hen ska citerar mina inlägg eller fortsätta att skriva till mig (om mig) i olika trådar.

Hur ska jag få hen att sluta?
    Jag anmäler hens inlägg, men ingenting händer.

I'm not your driver
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-11 17:28
    Grattis FL! Tillåt det fortsätta.
    Nu har ni nått att göra, ta hand om era skribenter innan dom ringer ner polisstationerna i onödan. Det stjäl dyrbar tid och människor kan komma att dö i onödan, vilket dom också gjort.
  • Svar på tråden Känner att jag behöver ställa en blygsam fråga
  • ninasord
    Tines skrev 2015-10-27 21:27:24 följande:

Bara att gilla läget, detta är ett forum för alla.

Visst är det det, men om personen fortsätter 10-25 inlägg efter inlägg fast man signalerar att man inte vill att hen ska citera min person men inte slutar?
    I'm not your driver
  • Långbenopluto
    ninasord skrev 2015-10-27 21:28:54 följande:
    Visst är det det, men om personen fortsätter 10-25 inlägg efter inlägg fast man signalerar att man inte vill att hen ska citera min person men inte slutar?
    Finns bara ett sätt; ignorera!

Ju mer du klagar och säger till, dessto mer fortsätter denna person för att jävlas med dig.
  • Nerfherder
    ninasord skrev 2015-10-27 21:23:28 följande:

Det finns en forumskribent på FL som inte vill respektera att jag inte vill att hen ska citerar mina inlägg eller fortsätta att skriva till mig (om mig) i olika trådar.

Slutade du skriva i min tråd när jag bad dig?
  • ninasord
    Tines skrev 2015-10-27 21:33:57 följande:
    Finns bara ett sätt; ignorera!

Ju mer du klagar och säger till, dessto mer fortsätter denna person för att jävlas med dig.
    Tack för tips Tines.
    Det finns kanske inget annat att göra... jag har provat allting nu känner jag.
    I'm not your driver
  • green34
    ninasord skrev 2015-10-27 21:23:28 följande:

Det bästa du kan göra är att fortsätta att anmäla dennes inlägg samt bara ignorera.
  • ninasord
    green34 skrev 2015-10-27 21:37:21 följande:
    Det bästa du kan göra är att fortsätta att anmäla dennes inlägg samt bara ignorera.
    Det kanske stämmer. Tack
    I'm not your driver
  • Drottningen70

Du tror alltså att du kan diktera VEM som får svara på dina inlägg? Så knäppt...

• ninasord
    Drottningen70 skrev 2015-10-27 21:44:12 följande:

Du tror alltså att du kan diktera VEM som får svara på dina inlägg? Så knäppt...

Det är inte det som är syftet, men det tillhör väl normal hyfs att respektera då man säger att någon ska sluta när det skrivs i någons tråd. Det är respektlöst, provokativt och så blir det bara dålig stämning.
    I'm not your driver
Svar på tråden Känner att jag behöver ställa en blygsam fråga