• Äldre 29 Oct 22:45
    1119 visningar
    5 svar
    5
    1119

    är de någon mer som älskar sina bonusar

    Är de någon mer än jag som verkligen älskar sina bonusbarn.
    Jag Älskar dom lika mycket som mina egna.
    Dom är helt underbara individer.
    De som är tråkigt är vi har dom så sällan. Varannan helg är de som oftast men även lov o några fler dagar om biomamman behöver hjälp eller bara lite lugn o ro :)

    Kommer även bra överens med biomamman
    Känns så sjukt skönt när allt funkar.

    Visst barnen är osams ibland o inte alltid lyssnar men de är som de ska vara.

  • Svar på tråden är de någon mer som älskar sina bonusar
  • jagärd­en
    Äldre 2 Nov 12:13
    #1

    Nu har jag jättesvårt för mitt styvbarn men fy vad tragiskt att du inte fått någon respons på detta. Testa i känsliga rummet där det är lite mer "action" kring styvföräldrar. Sedan kan man inte vara anonym här och det hindrar kanske de som vill säga nåt annat än att de älskar sina bonusar.

  • Äldre 2 Nov 12:26
    #2

    Jag älskar också min bonusgrabb även om vi inte heller ses så ofta då vi har en särborelation med våra respektive barn på samma veckor. Men jag både saknar honom och längtar efter honom och det är alltid mysigt när vi får chans att ses ibland på lov och liknande.

  • Äldre 4 Nov 14:59
    #3

    Kunde inte välja anonym i appen :/
    Ja de är väldigt tråkigt o tragiskt att så några har svarat men men

  • Äldre 4 Nov 15:02
    #4
    Darguads skrev 2015-11-02 12:26:35 följande:

    Jag älskar också min bonusgrabb även om vi inte heller ses så ofta då vi har en särborelation med våra respektive barn på samma veckor. Men jag både saknar honom och längtar efter honom och det är alltid mysigt när vi får chans att ses ibland på lov och liknande.


    Ja vi hade grabbarna hemma under halva höstlovet o så mysigt de är. Även om de blir lite tjafs mellan barnen o så.
    Nu kommer dom hit i helgen igen o då blir familjen hel igen :)
  • terfje
    Äldre 11 Nov 12:55
    #5

    Jag älskar min bonusdotter.

Svar på tråden är de någon mer som älskar sina bonusar