• Anonym (VM)

Victoria Milan-ni som har konto-fråga!

Jag har lagt upp en profil på VM (kvinna, singel, 45 år). Man skulle kunna säga-i rent studiesyfte. Jag har inte betalt än. Nu till frågan. Jag har, på 2 dygn, fått 120 mejl, 150 flörtar, och 20 privata nycklar. Jag kan alltså inte läsa ngr mejl eller svara någon. Är detta normalt? Är det sån slagsida och hugsexa på kvinnor "on the darkside"? Dessa män som mejlat, vet ju ungefär nada om mig. Eller, ni män som har profil på VM, mejlar ni ALLA kvinnor därinne?

Jag har konton på vanliga dejtingsiter, och känner till fenomenet "nyhetens behag". Men detta är ju helt sjukt!

• Svar på tråden Victoria Milan-ni som har konto-fråga!
  • Anonym (.)

När medlemsregistret för engelska VM läckte avslöjades att i princip alla medlemmar var män. De få kvinnorna som fanns var fejkade användare för att locka män till sajten.
    Det kanske inte är lika illa i Sverige, jag vet inte, men det är nog ett totalt överslag desperata, kåta män iaf. Eftersom de vill ligga och har stenhård konkurrens fattar de väl att de måste vara aktiva och ligga på.

Det är ganska sjukt egentligen. Männen framstår så svaga och patetiska på något sätt.

• Anonym (Bra på VM)

Jag är en tjej snart 40-år och har varit registrerad på VM. Jag fick inte så mycket mail som du har fått. Jag tror absolut det beror på vad man skriver i sin profil och om man har ett kort på sig. Jag skrev väldigt kort o ingen bild. Många hörde av sig och jag träffade flera mycket trevliga killar. Inga Kåtbockar bara vanliga Svensson som har det trist hemma. Jag hade väldigt förutfattade meningar om folk där men tänkte precis som du , jag kollar läget. Men backar på det o inser att det är vanliga bra människor där. Kanske inte bara men så är det ju överallt. Lycka till!

• Anonym (Ss)

Jag hade inte bild och visade sällan att jag var inloggad Sökte själv istället . Då får man färre mail men mera matchade. Det var en bra funktion. Man kunde också ställa in så att bara favoriter kunde se om man var inloggad och skicka mail har jag för mej men det var ett par år sen så det kan ju ha ändrats. Mycket bättre att själv söka i lugn och ro bland männen efter nån som matchar utan att få mail från män som inte ens verkar ha läst ens profil.

• Anonym (Mjo)
    Anonym (.) skrev 2015-10-30 13:31:43 följande:

När medlemsregistret för engelska VM läckte avslöjades att i princip alla medlemmar var män. De få kvinnorna som fanns var fejkade användare för att locka män till sajten.

Det kanske inte är lika illa i Sverige, jag vet inte, men det är nog ett totalt överslag desperata, kåta män iaf. Eftersom de vill ligga och har stenhård konkurrens fattar de väl att de måste vara aktiva och ligga på.

Det är ganska sjukt egentligen. Männen framstår så svaga och patetiska på något sätt.

Åh, ska genast regga mig där!
  • Anonym (majl)

hoppas jag är inte en av de 120 som skickat till DigFörvånad
    Jag brukar skicka till de tjejer som låter seriösa o riktiga!
    och det kan vara 2-3 tjejer :)
    tänka om alla gör så, det blir ju många majl till en o samma tjej :)

• Anonym (VM)

Tack för svar!

Låste upp mitt konto (är väl för nyfiken för mitt eget bästa). Heltidsjobb detta ju...puh! Läste en del och tömde sen inkorgen. Favoritade ngr och la sen på en mejlspärr så bara dessa kan mejla. Tack för tipset!

Visst var det en del "tjennaa" från ngn 28-åring. Men mest välformulerade, trevliga och intressanta mejl från män i passande ålder. Allt enl devisen "all the good men are taken" ;). Men faktiskt också en del nyblivna singlar i samma sits. Intressant hur som helst....

• Anonym (VM)

[quote=75941766][quote-nick]Anonym (Mjo) skrev 2015-10-31 01:28:18 följande:[/quote-nick]

Har för mig att du har en liberal syn och har försvarat mig i andra trådar? Om du har ett intresse av den här typen av energi, så kan jag rekommendera dig sidan. Om inte annat så för "uppvaktningen" ;).

• Anonym (VM)

Har en bild, men inget sleazy. Ganska intetsägande. En text som är ganska rakt på sak och kanske mer manlig i sin framtoning. Det kan nog förklara en del ;).

• Anonym (Mjo)
    Anonym (VM) skrev 2015-10-31 13:05:02 följande:

[quote=75941766][quote-nick]Anonym (Mjo) skrev 2015-10-31 01:28:18 följande:[/quote-nick]

Har för mig att du har en liberal syn och har försvarat mig i andra trådar? Om du har ett intresse av den här typen av energi, så kan jag rekommendera dig sidan. Om inte annat så för "uppvaktningen" ;).

Yes, stämmer! :)
    Hade jag varit singel eller ute efter att vara otrogen hade jag nog inte tvekat, nej. :)
  • Anonym (Har konto där)

Vart precis medlem på VM, har fått 30 mail på mindre än en timma

Svar på tråden Victoria Milan-ni som har konto-fråga!