• Anonym (Spänd)

Fler kvinnor som är hemligt förälskad i en kvinna??

Har en underbar sambo och barn men kan inte undgå känslor/förälskelse som jag har för en kvinnlig kollega. Har på senare tid blivit väldigt attraherad av kvinnor överlag. Samtidigt som jag inte vill känna så, så är det fruktansvärt spännande!

Fler som är i liknande sits?

Har ingen intim erfarenhet av kvinnor, hade jag fått chansen hade jag nog gärna testat.

• Svar på tråden Fler kvinnor som är hemligt förälskad i en kvinna??
  • Anonym (bibbi)

Hej! Ja, känner igen. Inte i att bli intresserad av kvinnor överlag, men att ha fastnat för en särskild och att leta efter tecken på att det är ömsesidigt. Vill absolut inte leva öppet, känner mig nöjd med mitt heteroliv i övrigt. Vill du berätta mer om din kollega och hur hon verkar känna inför dig?

• Anonym (Spänd)
    Anonym (bibbi) skrev 2015-11-01 07:04:52 följande:

Hej! Ja, känner igen. Inte i att bli intresserad av kvinnor överlag, men att ha fastnat för en särskild och att leta efter tecken på att det är ömsesidigt. Vill absolut inte leva öppet, känner mig nöjd med mitt heteroliv i övrigt. Vill du berätta mer om din kollega och hur hon verkar känna inför dig?

Känner samma, just nu vill jag inte heller leva öppet, men det är fortfarande väldigt spännande.

Asså jag har ingen aning om hon gillar kvinnor eller så, hon är ny och har bara jobbat någon vecka. Vi har inte haft möjlighet att prata så mycket än heller, det enda "tecknat" som hon skulle kunnat ge mig är att hon tittar på mig ofta. Men det kanske bara är så hon är... Vem vet. Kanske min fantasi som hittar på också, men jag känner en stor attraktion till henne iaf.

Hur är det för dig då och den du fastnat för?
  • Anonym (bibbi)

Har du möjligen en anonym mailadress så kanske vi kan prata lite? OBS inte ute efter en tjej, men vill gärna prata med en som har liknande erfarenheter som jag.

• Anonym (Ja)

Absolut! Jag blir oftare attraherad av kvinnor än av män, fast av nån anledning är det oftast tjejer som är upptagna...

• Anonym (forza)

Känner igen.
    En kollega till mig är underbart vacker, och dessutom singel. Det sa klick från båda håll, och sedan följde hon med som en galen överraskning till min sambo. Jag har aldrig sett honom så galet tillfredsställd som när vi sitter på knä framför honom båda två, eller när vi tillfredsställer varandra för den delen. Han tror att vi gör det för hans skull, och det gör vi ju delvis, men hon och jag njuter mer av varann än vad han tror. Det är ju inte lösning för vem som helst, men jag undviker ju att vara otrogen iaf. Och kul att vara tre. :)

• Anonym (Också kär)

Hej TS! Hur har det gått med din hemliga kärlek? Vore spännande att höra.

• Anonym (Missy)

Oh ja, har en girlcrusch sedan flera år tillbaka. Har också man och barn, men den här tjejen finns där i periferin jämt.
    Försöker undvika henne så gott det går, men så fort vi ses faller jag pladask igen och får börja om på ruta ett igen.
    Vi har strulat lite grann för några år sedan, men lever båda i hetroförhållande och jag har aldrig tagit reda på om hon skulle kunna tänka sig något mer.

Drömmen vore ju att få vara med henne men samtidigt ha kvar min man, tyvärr delar inte min man den drömmen.

• Anonym (Japp)

Har varit riktigt förälskad i en kvinna för länge sedan. Vi jobbade på samma ställe men inte tillsammans direkt..vi fikade och pratade vid några tillfällen och jag blev helt skakis. Hon hade verkligen DET! Karisma och utstrålning på en naturligt och mjukt sätt. Hon var ihop med en kille då, och jag var gift.... hon fick aldrig reda på mina känslor. Jag ser henne nån gång då och då på tv eller film (hon är skådespelare) och då pirrar det fortfarande.

Det händer ofta att jag fantiserar om tjejsex och jag hoppas att jag får uppleva det en dag.

Svar på tråden Fler kvinnor som är hemligt förälskad i en kvinna??