• Anonym (k)

Hur mycket snyggare på en skala 1-10 blir en kille om han är vältränad?

Hur mycket snyggare på en skala 1-10 blir en kille om han är vältränad till skillnad om han är otränad men inte fet? Alltså stora armar, magrutor, tränad rygg, axlar, ben, låren osv.

Om vi säger killen har ett ansikte som är en 5a på en skala 1-10, hur många poäng extra får han om han får dom attributen som jag skrev ovanför?

Vi säger killen är 180 cm lång, väger ungefär 80 kg... Hur många poäng extra kan han tänkas få om han är vältränad med dom attributen jag skrev ovanför?

Och sista frågan... Spelar det någon roll för er smala tjejer om killen är vältränad eller inte?

• Svar på tråden Hur mycket snyggare på en skala 1-10 blir en kille om han är vältränad?
  • Charlotte M

Börjar du tvivla på om det är värt och lägga 6000-8000 kronor på ett gymkort!

I'll try being nicer if you try being smarter.
  • Anonym (k)
    Charlotte M skrev 2015-11-01 09:49:17 följande:

Börjar du tvivla på om det är värt och lägga 6000-8000 kronor på ett gymkort!

Plus det tar en massa tid att gymma också... Men jag vill veta om gymma påverkar snyggheten. Försök svara på dom frågorna i TS
  • Charlotte M
    Anonym (k) skrev 2015-11-01 09:51:16 följande:
    Plus det tar en massa tid att gymma också... Men jag vill veta om gymma påverkar snyggheten. Försök svara på dom frågorna i TS
    Är personligheten lika, så ja, en snygg och vältränad kropp höjer helhetsintrycket. Men det får inte gå till överdrift, broilers går bort, jag för min del gillar fitness killar bäst. 
  • Anonym (k)
    Charlotte M skrev 2015-11-01 10:03:47 följande:
    Är personligheten lika, så ja, en snygg och vältränad kropp höjer helhetsintrycket. Men det får inte gå till överdrift, broilers går bort, jag för min del gillar fitness killar bäst. 
    Hur många poäng skulle man gå upp då enligt dig själv?
  • Charlotte M
    Anonym (k) skrev 2015-11-01 10:14:37 följande:
    Hur många poäng skulle man gå upp då enligt dig själv?
    2, kanske 3
  • sextiotalist

Jag tycker lagom är bäst. Lagom med muskler är snyggast. Tycker inte taniga män är snygga. Så har det med åldern att göra. En 50-årig man som jagar rutor på magen är patetisk i mina ögon. Dvs går på dieter och kör gym för att få den figuren.

Jag har svårt för utseendefixeringen hos både män och kvinnor. Så en utseendefixerad man är ointressant.

• Anonym (anonym)

De där magrutorna och musklerna syns ju inte förrän kläderna åker av och kläderna åker inte av förrän intresse finns så jag skulle säga 0 poäng.

• Anonym (Work it out)

Om det inte syns med kläderna på så behövs det mer träning ;)

• Anonym (anonym)
    Anonym (Work it out) skrev 2015-11-01 10:25:36 följande:
    Om det inte syns med kläderna på så behövs det mer träning ;)
    Inte syns det någon skillnad på otränad men inte fet mot tränad med kläderna på om man inte med tränad menar bodybuildad med broilerkropp där muskler spänner ut kläderna.
Svar på tråden Hur mycket snyggare på en skala 1-10 blir en kille om han är vältränad?