Någon som fått graviditetsmassage hos Axelssons i Stockholm?
MIn underbara man har bokat tid till en 50 minuters massage åt mig där om 2 helger. Finns det ngn här som fått det och vad tycker ni?
MIn underbara man har bokat tid till en 50 minuters massage åt mig där om 2 helger. Finns det ngn här som fått det och vad tycker ni?
Nä har inte vart där, men ska boka tid hos dem. Har vart på vanlig massage där och det var helt OK!
Jag har inte varit där men min mamma går på utbildning där just nu och de är jätteduktiga. Blir ganska avundsjuk på dig.
Jag har gått 4ggr. Hur skönt som helst! Skönare att få massage när man ät gravid än annars. På nåt sätt kickar oxytocinet extra. Tycker att det är lite dyrt (finns ju billigare vanlig massage) men så skönt att få ligga på mage, bara det!
Är det elevbehandling?
Jag har varit på vanlig massage massor av gånger och älskar det. Verkligen prisvärt.
Nej elevbehandlingen är på skolan, den enda gravidmassagebänken som finns i stan finns på axelssons spa i gallerian. Det är färdigutbildade som jobbar där.
Fast om eleverna på skolan ger gravidmassage borde det väl finnas en sådan bänk där? Hmm, måste fråga mamsen.
Ger dom gravid massage på skolan? Kanske nåt nytt...fanns inte när jag blev massör.
Mamma har gjort det alldeles nyligen men det kanske var en av de andra eller en lärare som hon masserade. Måste definintivt kolla med henne, kan ju vara ett tips till alla oss gravida som vill bli masserade till en lite billigare peng.
USKUS: Vad kostar det med gravidmassage där??
595 tror jag men man får rabattcheck på 100kr på Annas profylax och i Metro brukar finnas rabatt.