Svartsjuka naket på TV m.m.
Vet inte om jag är i rätt forum
Har ett problem som jag behöver hjälp med, det är så att jag är väldigt svartsjuk och tycker det är jättejobbigt när jag och min kille tex ser på film och det är nakna snygga tjejer med. Vet att det beror på dålig självkänsla och den jobbar jag på, så den har blivit bättre på många sätt, men just detta verkar inte blir bättre.
Hur tycker ni andra det känns när ni kollar på TV med er kille och det är nakna tjejer på tv:n? Tycker ni det är jobbigt? Hur gör er kille, glor dem eller visar de respekt genom att titta bort eller så?
Jag vet att jag låter jättebarnslig med detta, men det är ett jätteproblem! Får ont i magen så fort vi ska kolla på film för det är ju nakna tjejer med nästan överallt? :/
Sen en konstig motsatt grej är att jag på ett sätt skulle vilja att jag och min kille kunde kolla på erotisk film ihop, absolut ingen vanlig porrfilm, utan då en jämställd film utan tjejer med silikonbröst och där tjejens njutning också var i fokus, samt att manskroppen också var sexig och inzoomad. Om ni förstår? Så jag VILL ju att vi ska kunna kolla på sånt som lite förspel, samtidigt som jag inte står ut med tanken att han kollar på nakna tjejer? Det går inte ihop, jag vet.
Jag kanske inte vill att vi ska kolla erotisk film ihop egentligen utan det bara är sån jag skulle vilja vara, som kunde göra sånt med sin kille? Eftersom alla andra verkar göra det?
Snälla hjälp, men snälla inga påhopp! Det är jobbigt nog som det är?