Livmoderframfall
Hej! Är gravid i vecka 12 och trodde jag äntligen kunde andas ut tills igårkväll då jag började blöda. Jag blödde ytterst lite typ lite rosa på pappret o inte mer. Jag blev så klart väldigt orolig men kände mig lite lugnare när det var läggdags och blödningen hade avtagit. Imorse när jag gick upp o kissade så började det igen o så höll det på hela dagen. Jag vart nyfiken på var blödningen kom ifrån och kikade lite med en spegel. Vad jag fick se fick mig att tåras upp ordentligt.. Min livmodertapp sitter i slidöppningen!! Den syns klart och tydligt. Läste på lite om vad det skulle kunna vara och kom fram till att det måste vara ett livmoderframfall. Nu är frågan, finns det hopp för min plutt? Tänker att jag nog blöder pga att livmodertappen retas då den sitter så ytligt. Blödningen har nu tilltagit och det är nu rött blod även om det inte är mycket. Min sambo är bortrest hela veckan och jag är ensam hemma med barnen 2o4. Ska ringa bm imorgonbitti så fort jag lämnat barnen på förskolan men skulle gärna höra om det finns Nån här som vart med om detsamma??