Min sambo är äcklig
jag och min sambo har bott tillsammans i ca 1 år. under det året har jag märk att han är sjukt extremt äcklig, iallafall vad jag tycker. jag kan börja med att berätta att han duschar sällan, de e typ 1 gång i veckan, och de är inte sådär fräscht. en annan grej är att han inte borstar sina tänder, han gör de bara nån gång i veckan också och han har alltid skitiga kläder för han jobbar som bilmekaniker. han tvättar aldrig kläderna och inte sina händer för den delen heller... och de värsta av allt är nog att han inte torkar sig i röven efter han har skitit (ursäkta språket). de är så sjukt äckligt bara. han städar aldrig, diskar aldrig, han gör inte ett skit här hemma. han tror väl att jag e han morsa som ska plocka upp efter han och tvätta kläder men nej fan är inte så. jag tycker de är så äckligt, vill ändra på detta men inte hur jag ska få sagt det. testade lite försiktigt idag att säga att han duschar alldedes för sällan och han blev riktigt arg, nästan utbrott fick han när jag sa de, trodde han skulle dumpa mig. så hjälp mig här nu, hur säger jag till han snällt han är en jävla gris? eller ska man bara dumpa han?