Nån som gjort pizza med fetaost på?
Jag har tänkt göra en sån där grekisk pizza nån gång till sambon, har nämligen köpt jättebillig fetaost och jag äter det inte själv. Men när man har det på pizza, ska man ändå ha vanlig ost på då?
Jag har tänkt göra en sån där grekisk pizza nån gång till sambon, har nämligen köpt jättebillig fetaost och jag äter det inte själv. Men när man har det på pizza, ska man ändå ha vanlig ost på då?
Nope... Tycker att fetaosten blir konstig varm, seg och så. Men om man gillar det funkar det säkert!
jag har både och !!!
Du kan ha båda ostarna utan problem
Så bara tomatsås i botten, tomat, oliver och fetaost och sen in i ugnen då?
På pizzerian här så lägger dom på den efter
Jaha, nu blev det annat ljud i skällan
Vad har ni mer p åän tomat, oliver och fetaost då? Har jag glömt nån ingridiens?
Jag brukar käka med tomatsås, ost, skinka, chapinjon och efter ugnen tzatziki och feta
Oj, så slarvig jag är! Läste inte inlägget ordentligt. Menar att jag inte brukar ha fetaost på pizzan! Det var därför jag skrev nope, hade inget med fetaost+vanlig ost att göra.
Man kan nog göra som man vill!! Annars är det super gott med fetaost paj!!
Pajskal.idet lägger man rejäla tomatskivor som marinerats en stund i en god fransk dressing. ovanpà lägger man skivor av feta ost o svarta oliver, man kan hälla pà lite av dressingen ocksà ; osà in i ugnen!! Med en rejäl sallad till!!