• Anonym (fundersam)

sex i "fel" hål

Hej!

Min fru och jag har varit tillsammans i över 15 år.
    I dag när jag pratade med henne så vill hon att vi ska testa analsex ikväll efter jobbet. Vi köpte en sexleksak för ett tag sedan som jag inte kommer ihåg vad den heter men den såg ut som ett "U" och vibrerade på en sida och den andra skulle stimulera G-punkten. Nu vill hon ha den inne i sig och vill att vi ska komma samtidigt, fast jag ska då komma i hennes anal.

Gör det inte ont för tjejer att ha en penis i analen? Min penis är lite grövre än snittet också tror jag så jag är lite rädd att hon ska göra sig illa.

Är det skönt att ha analsex om man jämför med det vanliga sättet?

Jag vet inte om jag vågar...Känns lite perverst också..

• Svar på tråden sex i "fel" hål
  • Anonym (lady31)

Efter 15 år ihop trodde jag att en sådan här grej skulle sporra lusten lite? Inte avskräcka dig som perverst. Hava ingen oro!

Analsex är underbart! Vi har det inte varje gång men när vi har det så är det min favorit. Glöm inte glidmedel/olja och smörj in hela din soldat så att trångheten inte drar så hårt i din förhud = skavsår. Jag tycker det är skönast när den är hela vägen in. Ta det bit för bit tills härligheten är avslappnad och uttänjd på henne och kör sen i ganska lugn takt. Var inte orolig för satsen, den trycker man ut ganska lätt.

Hem och ENJOY!

• Ben66

Jag rekomenderar att du köper glidmedel från apoteket. Låt din fru bli uppvärmd i analen med en liten dildo och glidmedel. Efter en stund så smörjer/runkar du din kuk med glidmedel och byter dildon mot din kuk.
    Låt henne styra juckandet tills det känns bra för henne och var lyhörd på hur hon vill ha det. Lycka till och ta det som en rolig och njutningsfull stund.

• Anonym (Donna)

Analsex är hur skönt som helst! Min man tycker det är äckligt tyvärr :/

• Underhill

Lyckost dej TS! :)...bra med glid är bra :)

E vi överens så kör vi
  • 100kgpappa

Snarare rätt hål om du frågar mig!

Mycket glidmedel som sagt, och värm upp ordentligt med ett finger, sen två, kanske 3 tom, eller en mindre dildo.

Pressa in långsamt, så att hon hinner vänja sig vid känslan, och sen kan ni successivt öka takten.

Kan nästan garantera att är din fru så på som du skriver, kommer ni att ga en fantastisk upplevelse, och det kommer inte att vara sista gången ni kör analt.

Lycka till!

• Anonym (Funderar)

Är inte så rutinerad själv men sist provade en liten bit in och avbröt. Nästa gång jag var på toa kändes det som jag blev slapp och liksom kom ut avföring, bara sådär. Är det verkligen meningen med analsex? Och fräscheten? Visst man tvättar sig men kör inte in en hel hand i rumpan varje gång man varit på toa?

• 100kgpappa
    Anonym (Funderar) skrev 2015-11-05 17:00:28 följande:

Är inte så rutinerad själv men sist provade en liten bit in och avbröt. Nästa gång jag var på toa kändes det som jag blev slapp och liksom kom ut avföring, bara sådär. Är det verkligen meningen med analsex? Och fräscheten? Visst man tvättar sig men kör inte in en hel hand i rumpan varje gång man varit på toa?

Har du inte diarré så är det ingen avföring i ändtarmen (om du inte är skitnödig förstås), så jag tycker inte det är ett dugg ofräscht, luktar inget heller.

Vi har analsex relativt ofta, men är alltid noga med att värma upp ordentlig innan, och har aldrig märkt något konstigt vid toalettbesök efteråt.

Mening och mening, vissa tycker det jävligt skönt, precis som oralsex, varför då inte ha det?
  • Anonym (w)

Jag brukar använda Microlax innan så det är rentSkäms

• Anonym (Fel hål?)

Inte orkat läsa hela men ..om båda är med på det och tycker om det - finns det något fel hål då????

• vargveum

Analsex är toppen! Omfamna detta tillfälle.
    Borde väl hålla med alla här som skriver om glidmedel, uppvärmning, ta det försiktigt osv, och det gör jag väl som generellt råd... men ärligt har det aldrig varit så för mig. Aldrig använt glidmedel, kört ganska hårt och det har varit toppen för båda. Men det gäller mig det. Och jag är oftast med kvinnor som gillar rätt tuffa tag, så...

• Anonym (Skitsnack)

Någon skriver att man inte har avföring i ändtarmen om man inte har diarré eller är skitnödig, men det har både jag och fler med mig. Brukar få känna efter med finger innan, och är det något är det sällan mkt -för då hade jag nog känt mig skitnödig - men tillräckligt för att jag ska avstå analsex. Vore det inte så hade jag gärna haft analsex oftare. Har dock en väninna som menar att killar som inte tål lite skit på kuken inte är något att ha - hon räknar alltså kallt med bajsrester även om det, enligt henne, inte händer så ofta.

• 100kgpappa

Det händer extremt sällan att det är några rester på kuken när vi har analsex iallfall.

Men din väninna har iof rätt, gillar man att knulla analt som kille får man ju räkna med att risken finns.

Men vi har analsex varannan gång ungefär, och kommer inte ens ihåg sist det var lite avföringsrester kvar, men det har hänt. Kanske 3 ggr på 15 år...

• Anonym (lady31)

Jag har med min man aldrig råkat ut för en olycka med avföring på hans trumpet. Däremot kanske någon som provat och kört på lite för hårt, lite för fort? Då kan det ju hända en smärre olycka. Varken jag eller mannen har fått urinvägsinfektion eller liknande heller.

Lugnt och metodiskt först och öka sen successivt. 

För mig är analsex inte alls synonymt med bajs eller diarré. Se det som en alternativ njutning med din fru. Ibland kan det "vanliga" sexet bli lite slentrian och då är det fint med lite krydda i tillvaron  

• Anonym (Mia)

Jag har råkat ut för bajs på killens kuk och lakanen, och då kom även mkt blod. Hemsk upplevelse. Det avskräckte mig från att ha analsex i flera år, men har det ibland nu. Gillar det ändå...

• Fontana

Skrev du inte samma inlägg för ett halvår sedan? Har du inte fått in den än?

• vargveum
    Anonym (Skitsnack) skrev 2015-11-06 00:43:07 följande:

Någon skriver att man inte har avföring i ändtarmen om man inte har diarré eller är skitnödig, men det har både jag och fler med mig. Brukar få känna efter med finger innan, och är det något är det sällan mkt -för då hade jag nog känt mig skitnödig - men tillräckligt för att jag ska avstå analsex. Vore det inte så hade jag gärna haft analsex oftare. Har dock en väninna som menar att killar som inte tål lite skit på kuken inte är något att ha - hon räknar alltså kallt med bajsrester även om det, enligt henne, inte händer så ofta.

Det är ju inte så svårt att skölja rent innan man börjar. Finns såna sprutor i sexshoppar men enklast är att skruva av duschmunstycket, hålla duschslangen mot öppningen och fylla upp + tömma ett par gånger. Rent!
  • Anonym (Skitsnack)

Jag har rengjort m dusch men tycker det är väl omständigt och obehagligt. Önskar det vore lättare. Sprutor fungerar på samma sätt antar jag? Är de dyra?

• Anonym (w)

Prova microlax, det blir super rent i tarmenSkäms

Svar på tråden sex i "fel" hål