Hjälp med sexnovell, dom/sub-style
Jag skriver på en sexnovell, kan man väl kanske kalla det. I snabba drag handlar det om person 1 som träffar person 2 på en nattklubb, och så blir det lite hångel och mer.
Person 1 är en frustrerad och lite ensam stackare som aldrig verkar hitta kärleken, Hen känner att sannolikheten för att hitta just den som kan dominera och straffa och kanske en aning förnedra är försvinnande liten, så hen tar sig ut på en nattklubb en sen kväll, bara för att dricka och dansa av sig lite frustration och ensamhet.
Person 2 comes along, och tycker sig märka att person 1 är mer åt det undergivna spank me please-hållet, så hen anspelar en gnutta på det, med förväntat resultat.
D/s-lekar föreslås av person 2 och person 1 tänker att hen är i himmelriket och går med på det där och då, just denna kväll, trots att det är en helt ny person i hens liv.
Som sagt, lite hångel, lite restriktioner, lite krav att kommunicera tydligt, en gnutta hårdragning, mouthfuck och ord som "slut" "good xxx" och frågor om örfilar är okej förekommer.
Längre än så har jag inte kommit, men jag tänker mig något trevligt slags sex också, med ovanstående ingredienser i såklart.
Min fråga är dock - hur sannolikt och/eller verklighetstroget är det att folk ger sig in i lekar med någon de aldrig har träffat förut, vare sig det är en sub eller dom?
I storyn kollas det konstant av om ditten eller datten är okej, och ett konstant påminnande om att säga ifrån vid minsta lilla, typ...
FÖLJDFRÅGA, OM det visar sig att storyn håller: Vad vore mest sannolikt, ett "vanligt hederligt stoppord" eller färgerna gul och grön?
Jag är inte helt insatt i den här världen, men tillräckligt för att min hjärna ska komma på mer eller mindre verklighetstrogna scenarion verkar det som.
Hjälp, tack!