• Anonym (Blyg)

Sexträff, vågar inte

Som rubriker lyder så vill jag träffa någon och ha sex, men vågar inte. Jag är alldeles för blyg för att ragga på krogen, och dumt nog stöter jag alltid bort de som försöker ragha på mig. Jag är nu reggad på en sida för just sexträffar, men kag vågar ändå inte möta upp någon, hur sugen jag än är. Jag är rädd för att göra personen besviken. Ni som träffat folk från internet just för sex, hur har er tankegång varit?

• Svar på tråden Sexträff, vågar inte
  • Tom Araya
    Anonym (Blyg) skrev 2015-11-06 00:53:09 följande:

Som rubriker lyder så vill jag träffa någon och ha sex, men vågar inte. Jag är alldeles för blyg för att ragga på krogen, och dumt nog stöter jag alltid bort de som försöker ragha på mig. Jag är nu reggad på en sida för just sexträffar, men kag vågar ändå inte möta upp någon, hur sugen jag än är. Jag är rädd för att göra personen besviken. Ni som träffat folk från internet just för sex, hur har er tankegång varit?

Jag har aldrig träffat någon första gången och bestämt att vi ska ha sex utan man träffas bara, på ett fik eller så och ser om man ens attraheras av varandra, först efter det kan börja göra upp några planer.

Ett annat sätt är att lära känna personen först genom kontakt över mail, msn, skype, telefon e.t.c. Bra sätt att se att man matchar varandra.
  • Anonym (hm)

Kan en kvinna göra någon besviken? Kör på...

• Underhill

Som Tom skriver ovan...kolla av läget lite först. En dejt och eller lite text/bild utbyte innan.

E vi överens så kör vi
  • Anonym (oxå)

Är också blyg men fick ändå till det med sexdejt. Fattar än i dag inte hur men men....

Den första så var det lite chatt på nätet och sen hade han vägarna förbi och då bara blev det. Vi ses fortfarande ibland.
    En annan chattade jag med lite längre tid och han bodde lite längre ifrån. Åkte iaf dit. Blev inget mer med honom då han var intresserad utav vissa saker som inte var nåt för mig.
    En tredje var en äldre man som är relativt känd där jag bor. Blev ett par ggr och skulle jag höra av mig nu igen så skulle han säkert inte säga nej!!!

Svar på tråden Sexträff, vågar inte