Billig ring?
Haha alltså okej, det är så svårt att inte le åt hela den här historien, men jag ska ta det från början och så kortfattat som möjligt.
För några år sedan så pikade min sambo om frågor om förlovning, jag skämtade om att jag isåfall ville ha en ring som var värd minst 70k. Mest för att skrämma bort han från tanken då jag visste att han inte hade råd och jag var verkligen inte redo för en förlovning då.
Nu har jag börjat känna mig redo och mer säker, detta vet han om och jag har visat ringar som jag tyckt varit fina, de flesta låg under 2000kr. Min favorit kostade till och med bara 599kr(!)
Alltså, så har jag sagt att jag inte behöver någon dyr lyxring då han är det viktigaste och de finaste ringarna i min mening är de billigaste.
För några dagar sen så kom det två paket hem till oss, han var inte hemma men jag fick se två små paket, det ena med en ring i och den andra i en box. (Kände genom pketeringen)
Ser sen att priset på ringen var 9 dollar (!!!!) alltså inte ens 100kr
Plus att de var beställde ifrån ebay?
Alltså vad ska jag göra? Visst, jag vill inte ha en lyxring men jag vill inte ha en plastring från ebay heller...
Han visade ringen på bild för ett tag sedan och jag tänkte "okej, inte exakt den jag ville ha men den var helt ok" då den såg ut att vara lite "dyrare" så ville jag inte säga något.
Jag vet att han kommer fråga inom de närmsta dagarna och jag vill INTE säga nej men vad fan? En ring för typ 80 spänn? Hur lägger jag fram det här snyggt utan att såra hans känslor? Och INNAN han frågar "frågan". Vet att detta är mitt fel som sa att priset inte var viktigt, men vad fan? Ni kan väl ändå förstå mig?
Hjälp!