Min fru tagen av andra
Hej, nu när jag skriver här kommer det säker bli en massa kommentarer från alla moralnissar som berättar att det är fel på mig eller mitt förhållande. Låt gå ändå.Jag är en man på 35 år som är gift. Jag själv gillar lite hårdare tag och dirtytalk, men min fru är inte inne så mycket på detta utan är mer för att mysa.
Nu är det så att jag har en fantasi som bara vuxit mer och mer i mig, nämligen hur härligt det hade fått vara att se min fru tagen av flera yngre killar (under 25), på en och samma gång. Hon skulle bli rejält omhändertagen och jag skulle till en början titta på, ibland fantiserar jag även att jag inte ens är där utan hon kommer hem med en film till mig. I mina fantasier så är hon tvärt emot det sex vi har, utan alltså väldigt verbal och ber om mer och hårdare.
Nu är detta enbart en fantasi och jag vet om jag föreslog något sådant skulle hon ifråga sätta min iq direkt. Dock har denna fantasi bara vuxit sig starkare och jag tillfredställer mig ofta till denna tanke. Det är något som verkligen får igång mig. Misstänker att det finns fler som även har dessa fantasier.