• Anonym (martinand)

Min fru tagen av andra

Hej, nu när jag skriver här kommer det säker bli en massa kommentarer från alla moralnissar som berättar att det är fel på mig eller mitt förhållande. Låt gå ändå.

Jag är en man på 35 år som är gift. Jag själv gillar lite hårdare tag och dirtytalk, men min fru är inte inne så mycket på detta utan är mer för att mysa.

Nu är det så att jag har en fantasi som bara vuxit mer och mer i mig, nämligen hur härligt det hade fått vara att se min fru tagen av flera yngre killar (under 25), på en och samma gång. Hon skulle bli rejält omhändertagen och jag skulle till en början titta på, ibland fantiserar jag även att jag inte ens är där utan hon kommer hem med en film till mig. I mina fantasier så är hon tvärt emot det sex vi har, utan alltså väldigt verbal och ber om mer och hårdare.

Nu är detta enbart en fantasi och jag vet om jag föreslog något sådant skulle hon ifråga sätta min iq direkt. Dock har denna fantasi bara vuxit sig starkare och jag tillfredställer mig ofta till denna tanke. Det är något som verkligen får igång mig. Misstänker att det finns fler som även har dessa fantasier.
  • Svar på tråden Min fru tagen av andra
  • Anonym (V)

Jag önskar att min man hade sånna fantasier om mig

• martinand
    Anonym (V) skrev 2015-11-09 09:01:51 följande:

Jag önskar att min man hade sånna fantasier om mig

Jag tror nog det är flera män som har det.
  • Anders 386

Jag har väldigt ofta liknande fantasier. Inte exakt som TS - men jag går igång ordentligt på tanken att se min fru ha sex med en annan man. Men jag vill vara med och se på. Mera som en trekant. Tänder väl lite på att se en annan man i aktion också. Men jag vågar inte ta upp det med min fru - men hon har nog fattat iaf när jag gjort lite antydningar... 

• Linux1003
    Anders 386 skrev 2015-11-09 10:01:27 följande:

Jag har väldigt ofta liknande fantasier. Inte exakt som TS - men jag går igång ordentligt på tanken att se min fru ha sex med en annan man. Men jag vill vara med och se på. Mera som en trekant. Tänder väl lite på att se en annan man i aktion också. Men jag vågar inte ta upp det med min fru - men hon har nog fattat iaf när jag gjort lite antydningar... 

Skulle hon bli stött om du tog upp det med henne?
  • Fool

Finns inget fel i att ha fantasier, det har väl alla....det enda problemet med fantasier är att i dem så kan man själv styra allt i detalj, man kan bestämma hur man kommer känna , man kan bestämma hur frugan ska tänka och känna, man har full kontroll på hur allt kommer utspela sig... verkligheten är tyvärr inte så, där har man ingen kontroll alls över hur saker kommer utspela sig, och man vet inte hur man kommer känna förrän man gått igenom det. Det kan bli precis som du tänkt dig, men det kan också bli något helt annat.

Vad händer till exempel och frugan får mersmak, och börjar träffa andra män utan dig?

Vad händer om hon får känslor för någon av männen eller tycker sexet är så mycket bättre där och beslutar sig för att lämna dig?

Jag tycker att om din fantasi är väldigt viktig för dig så kan du givetvis ta upp det med frun, men ha i åtanke att saker och ting kanske inte blir precis som du drömt om.

• Anders 386
    Linux1003 skrev 2015-11-09 12:43:38 följande:
    Skulle hon bli stött om du tog upp det med henne?
    Jag har haft allvarliga funderingar på det här i över två år - men inte klämt fram det för min fru. Det är för jävligt att vi (jag) har så dålig kommunikation.....Rynkar på näsan

När jag var yngre var jag för svartsjuk och hade för dåligt självförtroende för att genomföra det. Och jag såg inga praktiska möjligheter. Men sen jag hittade FL, och även BC, har jag fattat att det faktiskt går att att genomföra och att det finns många som har goda erfarenheter av det.

Jag hoppas fortfarande att det ska dyka upp ett bra tillfälle att berätta det rakt ut... Men misstänker att även om jag skulle berätta det så skulle det falla på att min fru är för osäker att visa upp sin kropp för en annan man. Vi är inga ungdomar precis, och min fru lite överviktig. ...
    Men jag tror hon skulle bli glad av att bli sexuellt uppmärksammad av en annan man, då skulle hon få känna sig mera åtrådd. 

Så ärligt talat - jag tror INTE hon skulle bli stött - men man VET ju aldrig, det blir iaf en risk man måste ta.    Cool
  • Anders 386
    Fool skrev 2015-11-09 13:02:20 följande:

Finns inget fel i att ha fantasier, det har väl alla....det enda problemet med fantasier är att i dem så kan man själv styra allt i detalj, man kan bestämma hur man kommer känna , man kan bestämma hur frugan ska tänka och känna, man har full kontroll på hur allt kommer utspela sig... verkligheten är tyvärr inte så, där har man ingen kontroll alls över hur saker kommer utspela sig, och man vet inte hur man kommer känna förrän man gått igenom det. Det kan bli precis som du tänkt dig, men det kan också bli något helt annat.

Vad händer till exempel och frugan får mersmak, och börjar träffa andra män utan dig?

Vad händer om hon får känslor för någon av männen eller tycker sexet är så mycket bättre där och beslutar sig för att lämna dig?

Jag tycker att om din fantasi är väldigt viktig för dig så kan du givetvis ta upp det med frun, men ha i åtanke att saker och ting kanske inte blir precis som du drömt om.

Exakt! Fantasierna är lite enklare just för att du själv styr händelseförloppet!

I verkligheten är det inte en extra kropp du involverar i ert sexliv - det är en tänkande individ med egen vilja och egna känslor. 
  • Linux1003
    Anders 386 skrev 2015-11-09 13:10:51 följande:
    Jag har haft allvarliga funderingar på det här i över två år - men inte klämt fram det för min fru. Det är för jävligt att vi (jag) har så dålig kommunikation.....Rynkar på näsan

När jag var yngre var jag för svartsjuk och hade för dåligt självförtroende för att genomföra det. Och jag såg inga praktiska möjligheter. Men sen jag hittade FL, och även BC, har jag fattat att det faktiskt går att att genomföra och att det finns många som har goda erfarenheter av det.

Jag hoppas fortfarande att det ska dyka upp ett bra tillfälle att berätta det rakt ut... Men misstänker att även om jag skulle berätta det så skulle det falla på att min fru är för osäker att visa upp sin kropp för en annan man. Vi är inga ungdomar precis, och min fru lite överviktig. ...
    Men jag tror hon skulle bli glad av att bli sexuellt uppmärksammad av en annan man, då skulle hon få känna sig mera åtrådd. 

Så ärligt talat - jag tror INTE hon skulle bli stött - men man VET ju aldrig, det blir iaf en risk man måste ta.    Cool
    Jag kan bara instämma med Fool när det gäller konsekvenserna då jag svarade något liknande i annan tråd.

Jag tänkte som du när det gäller mina fantasier då jag var lite rädd att min fru skulle reagera negativt kring detta. Jag blev faktiskt positivt överraskad när jag drog upp det på tal och över hennes öppenhet samt hur överens vi var när det gäller konsekvenserna vad det beträffar att gå ifrån fantasi till verklighet. Däremot så tyckte vi att det var lite extra spännande och lite tabu att prata om ämnet och vidare fantisera om det.

Jag upplever att du njuter av att se henne njuta och genom att understryka det så tror jag att du på ett naturligt sätt kommer in i ämnet utan att behöva kännas fel.

• TomAnd

Läser att det är en fantasi många män har, kanske porrfilms inpirerad där kvinnor ser ut att njuta av arr flera killar knullar henne i omgångar o samtidigt i alla hål mm,

Men IRL, hur många njuter av det??

En skön fantasi ja, men IRL troligen ja för en del men långt ifrån alla kvinnor

Har jag fel ??

• Anders 386
    TomAnd skrev 2015-11-09 14:01:51 följande:

Läser att det är en fantasi många män har, kanske porrfilms inpirerad där kvinnor ser ut att njuta av arr flera killar knullar henne i omgångar o samtidigt i alla hål mm,

Men IRL, hur många njuter av det??

En skön fantasi ja, men IRL troligen ja för en del men långt ifrån alla kvinnor

Har jag fel ??

För vissa män kanske fantasin ser ut så? 

Men efter vad jag läst på FL så är det kanske för dom flesta som för mig: Det handlar inte riktigt om påsättningar i alla hål och av flera män samtidigt. Istället handlar det om ganska "vanlig" sex - Kicken handlar mera om att se på när partnern njuter av en annan man - och att se en annan man njuta av sin partner. 
    För mig känns det väldigt långt ifrån "porrfilmsinspirerat". 

Men dom flesta tänder inte på det förmodar jag, annars hade väl fler testat. Men jag vet inte hur det fördelar sig mellan könen???
  • Anders 386
    Linux1003 skrev 2015-11-09 13:40:11 följande:
    "
    Jag upplever att du njuter av att se henne njuta och genom att understryka det så tror jag att du på ett naturligt sätt kommer in i ämnet utan att behöva kännas fel. "

Tack för din uppmuntran. Glad
    Målet just nu är att ta det till eran nivå. Jag vill att hon ska veta om mina fantasier. Bara det är värt mycket. 
  • TomAnd

[quote=75980221][quote-nick]Anders 386 skrev 2015-11-09 14:25:05 följande:[/quote-nick]Tack för din uppmuntran. 

Målet just nu är att ta det till eran nivå. Jag vill att hon ska veta om mina fantasier. Bara det är värt mycket. [/

Hur öppna är ni att prata om sex?

När vi har sex kan vi gå ganska långt, dock stannar det då vi fått orgasm och innerst inne vet jag inte hur mkt min fru skulle vilja uppleva IRL

• Anonym (Tveksam)
    Hej,

Lite off topic, men ändå med viss relevans...

Jag har länge haft en fantasi om att uppleva en trekant med min flickvän pga att få se henne njuta av att bli omhändertagen av två män. En oerhört sexig syn som gör mig vansinnigt kåt. När jag avslöjade denna fantasi för min flickvän blev hon nyfiken och även om hon var lite skeptisk till en början började vi frekvent fantisera om detta tillsammans när vi hade sex. Väldigt upphetsande att höra henne berätta om olika situationer... Till slut yttrade vi orden om att förverkliga denna fantasi, hur det skulle gå till, eventuella risker etc. Vi fortsatte fantiserandet och samtal kring detta... Så en kväll när vi gick ut på stan för "dinner & drinks" hamnade vi till slut på en sexklubb där vi hade sex inför andra... Jag var då öppen för att låta andra vara med och leka men min flickvän kunde inte ens titta på dem som stod bredvid och gjorde det skönt för sig själva... Så vi höll oss till varandra...

Efteråt har vi talat mycket om vårt fantiserande och händelsen som utspelade sig och kommit fram till att inte gå vidare - inte just nu i alla fall. Det vi kände var att det lätt kan gå inflation i att söka kickar sexuellt utanför det som var vi - och vi kände en rädsla i att detta till slut skulle urholka känslan för att tända på bara varandra och rent mentalt skulle ha svårt att vara ensamma i sängen efteråt. Det kan hända att det sista ordet inte är sagt ännu, men jag tror att man skall vara försiktig med att ta sina fantasier för långt - och att de i vissa fall passar bäst som just fantasier, i alla fall när det finns mycket känslor med i bilden som riskerar att förstöra relationen.

Just saying... 
Svar på tråden Min fru tagen av andra