• Mimmi93

Äckel varning. Hjälp.

Jag är på äl+6 och har flytningar som är väldigt lik äl flytning? den är dock mer "klumpig" och vit istället för transparent! Är detta normalt? Har rikligt med sådana här flytningar och har utöver detta sådan galet molvärk, frossa (känns som om jag har feber men har "bara" 0.2 högre en vanlig men trots de så blossar mina kinder och jag känner mig febrig) är super trött och känns som en mensen ska komma även om det är 7 dagar kvar tills jag borde få mensvärk så varför redan nu? och dessa flytningarna gjorde mig bara mer förvirrad? Så någon "expert" här inne som kan hjälpa mig? Är detta normalt? Ska de se ut såhär? ska man ha "isch äl flytningar" några dagar efter äl? kan de vara ett tecken på att ägget fäst o jag e gravid? 

• Svar på tråden Äckel varning. Hjälp.
  • Miniflicka93

Det där är jätte likt hur jag har det nu!! Känns som om jag har feber och har likadana flytningar är ca en vecka efter äl med molande värk o mår allmänt piss :O hoppar gärna in här

• Mimmi93
    Miniflicka93 skrev 2015-11-10 20:05:07 följande:

Det där är jätte likt hur jag har det nu!! Känns som om jag har feber och har likadana flytningar är ca en vecka efter äl med molande värk o mår allmänt piss :O hoppar gärna in här

lite skönt att de inte bara är jag! hoppas de hela är positivt och att de betyder att de tagit sig denna gången!
  • glittersol
    Mimmi93 skrev 2015-11-10 20:00:46 följande:

Jag är på äl+6 och har flytningar som är väldigt lik äl flytning? den är dock mer "klumpig" och vit istället för transparent! Är detta normalt? Har rikligt med sådana här flytningar och har utöver detta sådan galet molvärk, frossa (känns som om jag har feber men har "bara" 0.2 högre en vanlig men trots de så blossar mina kinder och jag känner mig febrig) är super trött och känns som en mensen ska komma även om det är 7 dagar kvar tills jag borde få mensvärk så varför redan nu? och dessa flytningarna gjorde mig bara mer förvirrad? Så någon "expert" här inne som kan hjälpa mig? Är detta normalt? Ska de se ut såhär? ska man ha "isch äl flytningar" några dagar efter äl? kan de vara ett tecken på att ägget fäst o jag e gravid? 

Är du helt säker på att du inte har äl senare än du trött?
  • Mimmi93
    glittersol skrev 2015-11-10 21:26:06 följande:
    Är du helt säker på att du inte har äl senare än du trött?
    Ja jag är säker då jag hade positivt på äl test och fick stegring på tempen dagen efter! Därför jag är så himla nojig då de kommer såhär nu :O 
  • Mimmi93

Detta är bild från 1a november några dagar innan äl! de är mera genomskinligt o mera "glatt" eller vad man ska säga

• Miniflicka93
    Mimmi93 skrev 2015-11-10 21:57:27 följande:

Detta är bild från 1a november några dagar innan äl! de är mera genomskinligt o mera "glatt" eller vad man ska säga

Detta ser ut som ägglossnings sekret!!
  • Anonym (E)

Ser ut som spermierester.

• Mimmi93
    Anonym (E) skrev 2015-11-11 07:28:25 följande:

Ser ut som spermierester.

Hur länge stannar dem inne? Min sambo jobbar nämligen en vecka borta en vecka hemma och har inte haft något mys med honom sedan 5 dagar tillbaka. Kan det stanna kvar så länge? :O 
  • Anonym (E)
    Mimmi93 skrev 2015-11-11 14:04:22 följande:

Hur länge stannar dem inne? Min sambo jobbar nämligen en vecka borta en vecka hemma och har inte haft något mys med honom sedan 5 dagar tillbaka. Kan det stanna kvar så länge? :O 

Kan isåfall vara lubrikations-flytning, som man får vid upphetsning. Eller så ägglossade du inte sist, att ägget tillbakabildades och försöker nu på nytt.
  • Mimmi93
    Anonym (E) skrev 2015-11-11 14:06:41 följande:
    Kan isåfall vara lubrikations-flytning, som man får vid upphetsning. Eller så ägglossade du inte sist, att ägget tillbakabildades och försöker nu på nytt.
    Jag vet inte vad jag ska tro... vill inte att ägget ska släppa nu istället för då är de helt kört denna månaden :( känner mig så ledsen :( Får la hålla ut tills bim o se hur de hela slutar.. plus, eller minus :(
  • Dragana1986

Hej jag gjorde en äl test 5 dagar efter min mens för jag hade en hängande slemflytning från underlivet då bästemde jag mig testa mig och vissade direkt positivt jag har haft samlag samma dag och två dagar efter vi har försökt nu 5 månader med barn men vi har inte heller haft regelbunden samlag heller pga jobb resande så jag undrar kan jag ha blivit gravid nu efter detta ....

Svar på tråden Äckel varning. Hjälp.