• iskräm

Gravid i Stockholmsområdet BF 2016

Hej. Tänkte starta en tråd här för oss gravida i Stockholmstrakten. Skulle vara kul att följas åt här och kanske även ses och ta en fika. Jag har sedan tidigare två barn som är 3 och 5 år gamla. Jag har BF 12/7.

• Svar på tråden Gravid i Stockholmsområdet BF 2016
  • Preggowoman

Hej!

Jag har också två barn och väntar nr 3 i början av augusti (men de andra två har kommit lite tidigare).

Mår väldigt illa just nu...

• iskräm

Kul att du också väntar nr 3 hoppa du mår bättre nu, det gör jag nu äntligen. V 14 nu. Finns en tråd på Facebook för oss tredjegångsföräldrar som väntar barn i sommar om du vill bli inbjuden dit? Eller har du lust att ta en fika någon dag. Skicka gärna mig din Facebook eller E-post. Kollar inte familjeliv så ofta...

• Bobonico

Hej!
    Väntar mitt första barn beräknad 25 juli :)
    Är lite pirrig och nervös var på KUB idag och allt såg bra ut så andas ut. Fick ett MA i augusti så var nervös fram tills idag då de lugnat ner sig en aning

• iskräm

Vad skönt att allt såg bra ut, grattis! Har du bokat tid för RUL? Var bor du? Jag bor söder om söder, bodde i en mindre ort de andra graviditeterna, så behövde aldrig välja sjukhus...inser att jag måste göra det nu...

• Bobonico
    iskräm skrev 2016-01-13 15:17:09 följande:

Vad skönt att allt såg bra ut, grattis! Har du bokat tid för RUL? Var bor du? Jag bor söder om söder, bodde i en mindre ort de andra graviditeterna, så behövde aldrig välja sjukhus...inser att jag måste göra det nu...

Hej om det är mig du skriver till haha blev lite förvirrad.
    Tack så mycket kändes jättebra :)
    Ah har tid den 1 mars, du då?
    Bor i trångsund vart bor du?
Svar på tråden Gravid i Stockholmsområdet BF 2016