• Anonym (hur?)

Hur får man en kille att tråna

Det är så svårt. Jag har väl inga problem att få killar direkt men man vill ju gärna ha en eldig relation.

Säg nu inte "vad vill du göra med honom". Det är ju det där dumma beskrivandet jag inte klarar av. Det låter bara luddigt och fånigt.

• Svar på tråden Hur får man en kille att tråna
  • Anonym (me too)

Jag undrar också :)

• Anonym (anonym)

Väldigt lätt: Var dig själv. Om du är tjej vill säga.

Fråga kanske skulle lyda hur du får en kille att våga visa att han trånar?

• Anonym (me too)
    Anonym (anonym) skrev 2015-11-13 01:45:04 följande:

Väldigt lätt: Var dig själv. Om du är tjej vill säga.

Fråga kanske skulle lyda hur du får en kille att våga visa att han trånar?

Ja :)

Har du svar på den?
  • Anonym (hur?)
    Åttionian skrev 2015-11-13 01:51:57 följande:

När trånar ni tjejer då? Kanske ni fungerar likadant som oss.

Jag har tänkt på det också. Jag vet vad jag inte går igång på. Fan säg inte att killar är lika kräsna som tjejer, orkar inte mer nu. Blir nunna nu.
  • Anonym (hur?)
    Åttionian skrev 2015-11-13 01:30:02 följande:

Du måste verka intresserad, fast ändå inte. Det är komplext, jag vet. :-P

Något jag har uppmärksammat är att om man t.ex pratar allmänt om sex med en kille så tror den att man vill ha sex med den. Jag tänker inte så långsökt. Det måste vara ganska tydligt gör min del. Men verkar som en del killar tror att tjejer är diffusa och inte vågar säga vad de vill?? Det är weird. För så är det inte.
  • Fjäril kär

du måste helt enkelt ta reda på vilka punkter den här killen har som gör honom trånsjuk.  Är det höga klackar, en urringad tröja, en smilgrop , brunbrända ben , vackra ögon  eller vad? 

Sen när du vet vad dessa punkter är så måste du lära dig att spela på dom.  

Gillar han nakna brunbrända ben så kan du ju sen tex ha kort kjol och bara ben när ni träffas eller skicka ett kort på dig när du sitter i kort kjol och visar benen.  

för att kunna fånga vad en kille trånar efter så krävs det att du lär känna honom ordentligt och fångar upp det han säger och förverkligar det han säger.  

Jag tex som kvinna är sjukt svag för en uppknäppt skjorta som visar en brunbränd bringa.  En man som sitter i mitt blickfång och har just uppknäppt skjorta och en läcker bringa får mig att tända direkt , och en man jag är attraherad av och intresserad av och som sitter med uppknäppt skjorta får mig mer eller mindre att morra av åtrå och längtan. 

• Hanna F

Behövs inte mer än högklackat och kjol för att få en man att tråna får trånande blickar varje dag oavsett om det är på jobb eller Ica butiken.

Hanna fartdåren persson
  • Åttionian
    Anonym (hur?) skrev 2015-11-13 02:47:13 följande:

Jag har tänkt på det också. Jag vet vad jag inte går igång på. Fan säg inte att killar är lika kräsna som tjejer, orkar inte mer nu. Blir nunna nu.

Jo, jag tror vi är det. Rent generellt, vilket ju inte är så konstigt då ni också är kräsna, och det knappast är en könsbundet sak.

Vad söker du hos en kille då?
Svar på tråden Hur får man en kille att tråna