Det kan absolut vara normalt. För mig tog det "bara" tre år att bli gravid, och gång efter annan får jag nästan panikångest. Går in i v. 30 imorgon, så vi har börjat förbereda så smått (väldigt, väldigt lite för att vara ärlig...), och varje gång jag fixat något till Henne har jag gråtit hysteriskt efteråt. Så fort jag berättat för någon att vi väntar barn får jag också panikreaktioner (har fortfarande inte informerat fler än de jag träffar, så många vänner är ovetandes). Tack och lov får jag nu hjälp av psykologen hos MVC för oron.
Sen är det många som mår riktigt dåligt av hormonerna. Personligen mår jag bra av dem, så jag kan tyvärr inte dela med mig av egen erfarenhet, men så kan det ju vara i ditt fall. Depp av hormoner plus en enorm oro från resan du behövt göra är nog ingen bra kombination.
Hör av dig till MVC snarast möjligt och be om att få hjälp. Det finns massor med hjälp att få, och jag tycker verkligen att du ska ta den. Du ska inte behöva må så här. Det är inget "fel" på dig alls, det är helt ok att känna som du gör. Jag är övertygad om att det är det här du vill, det är bara hjärnspöken som håller på.
Stor kram, hoppas det löser sig.