• Anonym (Var rädda nu)

    Detta kommer hända i Sverige med snart!!

    Läs AB artikel just nu; www.aftonbladet.se/nyheter/article21761633.ab

    Detta är isis inträde i Europa, dom markerar nu. Svenskar! Bered er på detsamma i Sverige. Snart, väldigt snart.

    Det ironiska är att ni kommer bekosta era egna avrättningar med era egna skattepengar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-16 01:20



  • Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!
  • Anonym (-)

    Nu förstår ni kanske SANNINGEN bakom gränskontrollerna?

  • Anonym (Var rädda nu)

    Minst 60 döda hittills, minst 100 gisslan, flera självmordsbombningar och separata skjutattacker.

    Men visst, det vill vi ju ha här i Sverige också. För vi vill ju inte vara rasister. Gulligulligull med Isis, pluttinutt...snälla, välkomna hit och spräng oss i bitar med hjälp av svenska bidrag.

  • Frontline

    Isis är bara bra för oss, det skapar jobb på många fronter och det är ju ingen nackdel med den arbetslösheten vi har i Sverige...

    Så tillåt öppna gränser det måste ju vara bra för välfärden...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (:O)

    Så läskigt! Folk har blivit nermejade med automatvapen verkar det som. Reporter som rapportera sa han såg över 10 kroppar utanför restaurangen

  • Anonym (Var rädda nu)

    När detta händer i Sverige också snart, då får vi väl inte prata om att det är muslimska fundamentalister som begår dessa folkmord, eller hur, för då är vi ju rasister.

    Jag vill höra vad alla flyktingkramare säger nu om detta?

    Detta var aldrig någon fråga om att det inte skulle hända utan endast NÄR det skulle hända. Och detta är bara början. Och Sverige tar emot miljontals av dessa människor just nu, på löpande band, utan nån som helst jävla kontroll. Fy fan, svenska regeringen våldtar det svenska folket nu när dom utsätter oss för fara.

    75% av alla dessa sk flyktingar är krigsföra MÄN!!!! Fatta!!!!

  • Drottningen70

    Jag har länge varit rädd för fundamentalister. Tycker bara inte att det är så hygglo att stänga ute de som flyr från samma sak som jag själv är rädd för.

  • Drottningen70
    Anonym (Var rädda nu) skrev 2015-11-14 00:11:24 följande:

    När detta händer i Sverige också snart, då får vi väl inte prata om att det är muslimska fundamentalister som begår dessa folkmord, eller hur, för då är vi ju rasister.

    Jag vill höra vad alla flyktingkramare säger nu om detta?

    Detta var aldrig någon fråga om att det inte skulle hända utan endast NÄR det skulle hända. Och detta är bara början. Och Sverige tar emot miljontals av dessa människor just nu, på löpande band, utan nån som helst jävla kontroll. Fy fan, svenska regeringen våldtar det svenska folket nu när dom utsätter oss för fara.

    75% av alla dessa sk flyktingar är krigsföra MÄN!!!! Fatta!!!!


    Om det nu är 75%krigsföra män så kan vi ju verkligen behöva dem om is kommer.
  • Anonym (Var rädda nu)
    Drottningen70 skrev 2015-11-14 00:15:19 följande:

    Om det nu är 75%krigsföra män så kan vi ju verkligen behöva dem om is kommer.


    Typiskt trögtänkt svenskt....

    Vakna upp!!!!
  • Anonym (:O)
    Drottningen70 skrev 2015-11-14 00:13:22 följande:

    Jag har länge varit rädd för fundamentalister. Tycker bara inte att det är så hygglo att stänga ute de som flyr från samma sak som jag själv är rädd för.


    Är ju inget nytt att många IS krigare tar chansen i och med öppna gränser och den totala brist på kontroll inom Europa. Helt sjukt när Europa är ett mål för IS krigare och en tid då de skulle behövas bättre kontroll - då släpps istället allt och alla in.. Det fattar vem som helst att det innebär en sjukt större risk.
  • Anonym (SUCK!)

    Skyll er själva för fan när ni röstar som ett gäng efterblivna nötter!!!

    Detta har man vetat länge, men i Sverige så är man ju rasist så fort man yttrar sig...

    Jävla tur man har jägarexamen och vapenskåp hemma säger jag bara!

Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!