ser ni ett plus?

Jag har haft flera graviditets symptom men vågar inte tro på det helt ännu!
Ser ni ett plus?
När skulle din mens kommit?
Min mens är lite oregelbunden, men enligt min kalender ska den komma på måndag, eller tisdag :)
Min mens är lite oregelbunden, men enligt min kalender ska den komma på måndag, eller tisdag :)
Det ser ut som ett spökstreck tyvärr. Hade du haft graviditetsrelaterade symptom så hade strecket varit starkare. Men om du inte ens är sen än så finns det fortfarande hopp och jag hade väntat med att testa till efter tisdag. Lycka till :)
Jag tror inte att det där är ett spökstreck. Så där såg mitt test ut och några timmar senare plussade jag på Clearblues digitala :)
Åh jag hoppas på ett plus! Det där testet tog jag idag klockan tre, men jag vet att man bör ta och testa med morgonurin egentligen. Jag ska ta och testa tidigt imorgon med morgonurin :)
Åh jag hoppas på ett plus! Det där testet tog jag idag klockan tre, men jag vet att man bör ta och testa med morgonurin egentligen. Jag ska ta och testa tidigt imorgon med morgonurin :)
Jag tror inte att det där är ett spökstreck. Så där såg mitt test ut och några timmar senare plussade jag på Clearblues digitala :)
Yeyyy då blev det pluss idag med clearblue digital!
Fick ett svagt plus tidigt imorses med den vanliga CB men köpte precis en digital och där kom det fram ett tydligt plus! :D