• Virrvarr

Testat minus på ruvardag 10 med blastocyst

Är det kört om jag testat minus på ruvardag 10 med en blastocyst?

Har gjort en frysåterföring i stimulerad cykel.

Någon som fått minus men plus senare med blastocyst?

• Svar på tråden Testat minus på ruvardag 10 med blastocyst
  • Cyanea

Har tyvärr ingen egen erfarenhet, jag är livrädd för att testa för tidigt vid mina återföranden. Ta inte ut något i förskott, utan testa igen på din TD. Håller tummarna för att minuset blir plus :) 

• Virrvarr

Tack.

Det är så svårt att inte testa före TD, speciellt när man läser om så många som får tidiga plus..

Cyanea skrev 2015-11-15 13:29:33 följande:

Har tyvärr ingen egen erfarenhet, jag är livrädd för att testa för tidigt vid mina återföranden. Ta inte ut något i förskott, utan testa igen på din TD. Håller tummarna för att minuset blir plus :) 

• Cyanea

Jag vet, ruvardagarna är fruktansvärda. Ingen väntan är så lång som den mellan återförande och test. För min del är rädslan för att testa större än önskan att veta (vilket är ENORM), så det har hållit mig borta från att testa tidigt. Det tidigaste jag vågat mig på det är dagen före TD eftersom maken skulle ta examen på TD och vi inte ville ha tråkiga besked då. 

Alla är olika, olika embryon fäster olika tidigt och hCG börjar inte produceras förrän det fäst. Urinen kan vara mer utspädd vissa dagar än andra. Vissa tester är inte så känsliga eller ger väldigt svaga streck. 

Stort lycka till :) 

Svar på tråden Testat minus på ruvardag 10 med blastocyst