Vad ska jag göra?
Jag ska försöka ge ett så neutralt underlag som jag bara kan.
Jag har 3 barn och dom 2 yngsta barnen med en mamma och den äldsta med en annan mamma.
Jag förlorade jobbet p.g.a nedskärningar, så jag flyttade 15 mil till mina yngre barn som flyttade tidigare med sin mamma. Jag behövde miljöombyte och starta på nytt och ville komma närmare mina yngre barn.
Men från dag 1 så har det varit slitningar emellan jag och mamman, bägge har smutskastat varandra inför barnen. Barnen har mått dåligt och flera anmälningar har kommit från skolan, jag har haft dom varannan helg. Jag själv har mått dåligt under en lång period men har fått hjälp och kommit igen, jag har fått en adhd diagnos. Min ekonomi var i botten när jag flyttade och jobbade mycket för att komma ikapp, så jag kunde nästan aldrig göra något med mina barn då jag hade utmätning på min lön av kronofogden.
Jag har inga problem med droger eller alkohol, har däremot lite problem med en aggressiv attityd och kan ha varit tuff mot barnen ibland, men jag har aldrig slagit mina barn. Jag älskar dom och har alltid haft fysisk närhet.
Nu har jag inte fått ha mina barn på 1 år, det började när jag träffade en annan kvinna. Och nu har jag fått höra att hon ska söka ensam vårdnad för barnen. Jag misstänker att hon tänker flytta med dom igen.
Kort om mamman: Hon har sina rötter i Livets ord - Involverar barnen för mycket i hennes problem - Ögontjänare, jag har verkligen inge bra att säga om henne men kan inte skriva ut all skit här p.g.a man gör väl inte så.
Detta är en väldigt kort historia.
Men hjälp mig snälla, jag håller på att drabbas av panik och jag vill vara med mina barn men hon ser till på olika sätt att jag inte får det.
Kan hon få ensam vårdnad?
Vem ska jag vända mig till?