• Anonym (Frågvis)

Är det inte skönt att runka utan glidmedel?

Är det ovanligt eller vanligt att använda glidmedel eller nåt annat när man runkar?
    Jag har varit med ganska många killar och ingen har någonsin bett om det, det har väl förekommit men oftast inte och när det inte har använts har de har verkat tycka att det varit skönt och också kommit när jag runkat av dom.
    Nu träffar jag en ny kille och på honom verkade det som att alla killar vill ha det för att det inte är skönt annars. Blev ganska förvånad när han inte ville fortsätta alls pga detta och kände mig rätt dumförklarad när han drog en mindre lektion om det för mig. Varför har ingen sagt det till mig tidigare i så fall, har ändå varit med ett par stycken vid det här laget.

• Svar på tråden Är det inte skönt att runka utan glidmedel?
  • Anonym (Helt normalt)

Min kille använder glid när han runkar, det gör även jag (tjej). Så jag förstår att det känns skönare med glidmedel.

Tänker att det kan bero på individuell skillnad i känslighet, förhud, och annat. Finns ju tjejer som kommer av att gnugga "vadsomhelst" där nere, men för mig måste det vara vått annars gör det ont. Kanske motsvarande känsla? :)

• lillebror

Svar på frågan: Det är skönt utan men kanske lite skönare med?
    Det är inte ovanligt eller vanligt att använda glidmedel eller till och med kondom som kan kalls en "lyxrunk"

Personligen skulle jag inte bry mig. Tror knappast detta är något du behöver tänka på i framtiden ( om du inte spenderar resten av ditt liv med denna kille då) :)

• DeeAss

Jag använder aldrig glidmedel när jag runkar, då jag får så pass riklig försats! Men kan tänka mig att det kan vara bra om man inte har det naturligt.

Jag och min kvinna behöver inte ens extra glid vid analsex då mitt naturliga glid är så rikligt. Blött är gött! :P

• Givdul

Har helt seriöst aldrig tänkt tanken på att använda glidmedel när jag runkar. Går bra utan, men kanske värt att prova

• Anonym (Helt normalt)
    Givdul skrev 2015-11-17 01:17:58 följande:

Har helt seriöst aldrig tänkt tanken på att använda glidmedel när jag runkar. Går bra utan, men kanske värt att prova

;)
  • NyttNamn

Mannen använder inte glidmedel när han runkar... Däremot tycker han det är sjukt skönt när jag använder det när jag runkar av honom... 

Pour some sugar on me...
  • Givdul
    NyttNamn skrev 2015-11-17 22:55:56 följande:

Mannen använder inte glidmedel när han runkar... Däremot tycker han det är sjukt skönt när jag använder det när jag runkar av honom... 

Vad blir bättre då du använder glidmedel när du runkar av honom?
  • NyttNamn
    Givdul skrev 2015-11-17 23:07:50 följande:
    Vad blir bättre då du använder glidmedel när du runkar av honom?
    Hur menar du?  
    Är såå trött så jag orkar inte tänka, ha ha..
    Vad som blir bättre jämfört med att han gör det själv utan, eller att jag gör det utan? 

Han tycker iofs det är sjukt skönt när jag gör det utan glidmedel också, skillnaden blir väl bara att det glider lite lättare  
    Pour some sugar on me...
  • Givdul
    NyttNamn skrev 2015-11-17 23:20:58 följande:
    Hur menar du?  
    Är såå trött så jag orkar inte tänka, ha ha..
    Vad som blir bättre jämfört med att han gör det själv utan, eller att jag gör det utan? 

Han tycker iofs det är sjukt skönt när jag gör det utan glidmedel också, skillnaden blir väl bara att det glider lite lättare  
    Undrade lite lätt om hur han tyckte det blev bättre med glidmedel kontra utan. Som du säger kanske glider bättre
Svar på tråden Är det inte skönt att runka utan glidmedel?