• Anonym (XxX)

Har ni haft trekant med era partner?

Hej där! Jag undrar om ni i förhållande har haft trekant med eran partner och en tredje? Syftar mest på ni tjejer om ni har haft med en tredje tjej... Hur gick det till, vem var den tredje? Var det någon bekant eller någon som ni aldrig träffat förut? Hur gick ni till väga, dejting site eller ragga upp någon på krogen?

mvh

• Svar på tråden Har ni haft trekant med era partner?
  • Anonym (Killen i förhållande)

Vi har inte haft det tyvärr. Hade gärna haft en extra med i sängen någon gång. Helst MMF men FFM funkar också.

• Anonym (Ja)

Med en vän till mig och det bara blev så.

• Anonym (Ej trekantsoskuld)

Min fru raggade upp en man på kryssning som vi hade en trekant med. Vi hade bestämt oss för att göra det men han var ingen höjdare. Nästa gång väljer vi ett annat tillvägagångssätt...men det ska definitivt göras om :)

• Anonym (XxX)
    Anonym (Ja) skrev 2015-11-17 09:10:35 följande:

Med en vän till mig och det bara blev så.

Är du tjej eller kille? Tänker, gjorde ni något med varandra under sexakten?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (XxX) skrev 2015-11-17 14:47:44 följande:

Är du tjej eller kille? Tänker, gjorde ni något med varandra under sexakten?

Tjej. Jag hade sex med bägge.
  • Anonym (Typ)

Ja typ, en extra (betala)brud och så vi två...

• Bobby Clarke

Ja vid ett flertal tillfällen och vid samtliga akter, FFM. 

• Anonym (Bull)

Har varit bull några gånger.

• Varit där

Ja vi har med en till tjej och det var en som jag kände och det var jag som skötte kontakten fast min sambo hjälpte till med vad vi skulle säga och så :)

• Anonym (XxX)
    Varit där skrev 2015-11-20 21:47:57 följande:

Ja vi har med en till tjej och det var en som jag kände och det var jag som skötte kontakten fast min sambo hjälpte till med vad vi skulle säga och så :)

Men hur vågade du fråga någon du kände? Hade du någon aning om den personen va Bi eller intresserad på något vis? hur frågade du?
Svar på tråden Har ni haft trekant med era partner?