• Esmeraldan

Brevvän sökes till barn!

Hej!
    Jag har en son som är 8 år. Idag berättade jag vad en brevvän var och han vill med ha brev som dimper ner på hallmattan. Glad Han söker någon i ålder mellan 7 och 9 år. Helst kille, men går bra med tjej med. Hans intressen är dator/tv-spel, kompisar och djur (har katter och hund). Någon som har ett barn som är sugen på att börja skriva lite? Skrattande

\,,/ (¯`°?.¸ ღ♥ Liva + Theo + Moltas ♥ღ ¸.?°´¯) \,,/
  • Svar på tråden Brevvän sökes till barn!
  • Mecros

Har tyvärr inte ett så stort barn själv men otroligt vilken smart idé! Vad roligt ???? hopppas du får några svar ????

• Mecros
    Mecros skrev 2015-11-17 13:35:10 följande:

Har tyvärr inte ett så stort barn själv men otroligt vilken smart idé! Vad roligt ???? hopppas du får några svar ????

Ska ju såklart va :) gubbar inte en massa ??
  • Esmeraldan
    Mecros skrev 2015-11-17 13:35:10 följande:

Tack så mycket! Jag hoppas att jag får napp någon gång. Det var inte så lätt att hitta något bra samlat ställe för brevvänner som jag trodde synd nog.
  • Annica Saga

Jag har en kille på 8 år som skulle tycka det var lite roligt med post också. Han är också intresserad av att tv-spel, kompisar men även väldigt förtjust i att sporta. Vi har också katter.

• Esmeraldan
    Annica Saga skrev 2015-11-18 10:25:09 följande:

Jag har en kille på 8 år som skulle tycka det var lite roligt med post också. Han är också intresserad av att tv-spel, kompisar men även väldigt förtjust i att sporta. Vi har också katter.

Det låter ju toppen! Han åker iväg till sin pappa idag och kommer hem på fredag igen, men om du skickar killens adress privat så tar han och knåpar ihop ett brev och skickar! =D
Svar på tråden Brevvän sökes till barn!