• ffelw

Tina upp köttbullar och äta kalla?

Jag har fryst in mamma scans köttbullar, dom vanliga som man kan äta kalla inte dom som man köper frysta. :)
    Kan jag tina upp dom och äta kalla eller måste jag steka dom? Och hur lång tid tar det att tina upp? Tänkte steka köttbullar sen men Jag är sååå sugen på kalla köttbullar NU haha.

• Svar på tråden Tina upp köttbullar och äta kalla?
  • Linnis92

Äh tina och ät du, det hat jag gjort massor med gånger och än så länge lever jag! :)

• Tow2Mater

Vad  menar du skulle hända i frysen med det som är ätbart ostekt innan man stoppar in det där?

• Aniiee

Köka på du. Jag och mina syskon käkade såna frysta när vi var små och dumma i huvudet =P Gick ju knappt att bita i....

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • LaLola

Brukar du förvara de i kylskåpet annars?
    Här står förpackningen alltid i frysen o så tar jag upp så många som behövs.
    De är ju stekta o klara...ät kalla om du vill.

• ffelw
    Aniiee skrev 2015-11-19 18:02:29 följande:

Köka på du. Jag och mina syskon käkade såna frysta när vi var små och dumma i huvudet =P Gick ju knappt att bita i....

Will you be forgiven when the cold grave has come?
    Haha Ajajaj stackars tänder ;) klarar småbarn det så ska nog jag också överleva :)))
  • ffelw
    LaLola skrev 2015-11-19 18:04:35 följande:

Brukar du förvara de i kylskåpet annars?
    Här står förpackningen alltid i frysen o så tar jag upp så många som behövs.
    De är ju stekta o klara...ät kalla om du vill.

Ja det brukar jag och då är det ju bara att äta dom, just ja det tänkte jag inte på att dom är! Blev så snurrig bara för att det var fryst hehe :)
  • ffelw
    Linnis92 skrev 2015-11-19 15:55:37 följande:

Äh tina och ät du, det hat jag gjort massor med gånger och än så länge lever jag! :)

Tack för svar! Det gjorde jag också haha, blev väl snurrig på att jag inte brukar frysa dom så kändes som att jag skulle behöva steka :)
Svar på tråden Tina upp köttbullar och äta kalla?