• Anonym (Fläskfia)

Är det verkligen så hemskt att vara någons rebound?

Jag har träffat en nyskild kille vars fru lämnade honom. Han är ledsen och vilsen och jag ger honom tröst och sex. Vi skrattar ihop och jag ställer mer än gärna upp på alla kinky grejer han vill göra.

Varför? Jo för att jag gillar att vara med honom och han är verkligen så...jäkla...het. Jag är inte het för fem öre, och får helt enkelt inte sådana killar i den klassen annars. Jag ser det som ett "opportunity of a lifetime" men jag fattar givetvis samtidigt att det inte kommer bli vi två för evigt. Men jag vill njuta av tiden vi får ihop så mycket jag kan. Han utnyttjar mig för tröst och sex, jag honom för att han är alldeles för snygg för mig, så jag känner mig inte utnyttjad. Dessutom trivs jag ihop med honom, och han med mig även utanför sängen (eller duschen, soffan, hallen, trappan, köket).

Jag kallar mig för realist, jag vet hur jag ser ut, jag vet hur han ser ut, och att det är en oceans skillnad mellan oss. Men mina väninnor tycker att jag förnedrar mig. jag känner mig inte förnedrad, utan känner mig väldigt lycklig. Han är på väg hit och då jävlar skall jag rida honom tills han ser stjärnor.

Vem har rätt, jag eller mina väninnor?

• Svar på tråden Är det verkligen så hemskt att vara någons rebound?
  • MsFry

Så länge båda är införstådda med vad det är som gäller (alltså att det inte kommer att bli något långvarig) så ser jag inget problem med det hela. Kör på!

• Anonym (Inget fel)

Det enda felet är hur du ser på människor. Lägg av med sån sjuk syn på människor, elitistiskt.

• Anonym (Fläskfia)
    Anonym (Inget fel) skrev 2015-11-19 19:54:56 följande:

Det enda felet är hur du ser på människor. Lägg av med sån sjuk syn på människor, elitistiskt.

Jag är inte elitist, jag är realist. Han ser ut som en grekisk staty och har väldigt stiliga ansiktsdrag, jag har 50kgs övervikt. Dessutom är han jättesnäll, smart, charmig och trevlig. Jag får inte sådan klass på karlar i vanliga fall. Not even close. Vart ligger det sjuka i att inse och acceptera att det är så?
  • Anonym (Beror på)

Det är väl bra, så länge du inte lurar dig själv o plötsligt inser en dag att du faktiskt har känslor för honom.

Svar på tråden Är det verkligen så hemskt att vara någons rebound?